Tagas lag tegen mijn borst te slapen en ik had mijn armen beschermend rond hem geslagen. Santiago staarde ons glimlachend aan toen hij de kamer in kwam lopen. Hij kwam naast ons zitten en drukte een kus op mijn haar. ‘Je moet hem zo naar Jake en Nessie brengen, de ochtend komt’ zei hij. Ik zuchtte maar knikte. Hij drukte een kus op het voorhoofd van Tagas en ik stond op. ‘Tot zo’ zei ik en ik liep de deur uit. Renesmee en Jacob hadden in de tijd dat ik weg was een huisje gekregen van Esmé, diep in het bos. Tagas lag in diepe slaap dus rende ik er snel naartoe. Voor ik al op de deur klopte opende Jacob de deur. ‘Hey Jacob’ zei ik. Hij knikte als begroeting en liet me binnen. Renesmee zat op de bank een boek te lezen. ‘Goedemorgen’ zei ik. Ze keek op en glimlachte. ‘Hey Hael’ begroete ze me. Ze wees naar hun slaapkamer. ‘Leg hem maar op het bed, we zorgen goed voor hem’ zei ze. Ik glimlachte en knikte. Ik liep de slaapkamer in en legde hem in het bed, onder de dekens. Slaperig draaide hij zich om. Ik grinnikte zacht en drukte een kus op zijn wang. Ik liep weer terug naar de woonkamer. ‘Tot morgen’ zei ik. Beiden knikte ze en ik rende weer terug naar het huis. Ondertussen keek ik op mijn horloge, vier voor zes. Om zes uur zouden ze er zijn. Ik opende de deur en liep weer naar binnen. Meteen liep ik naar Santiago en drukte een kus op zijn lippen. ‘Ga niet met ze mee terug’ fluisterde ik in zijn oor. ‘Ik laat jullie nooit alleen’ zei hij. Ik glimlachte zwak en drukte nog een kus op zijn mond. Toen pakte hij mijn hand en liepen we naar buiten. Na een stukje door het bos te hebben gerent kwamen we bij Carlisle, Esmé, Alice, Jasper, Edward en Bella aan. Rosalie en Emmett waren nog in het huis, waarom weet ik niet, omdat Emmett wel van wat actie houdt, maar het interesseert me niet echt. Santiago en ik gingen voorop staan. Nog geen minuut later zag ik Jane al aanlopen.
Reageer (6)
VERDER!!!
1 decennium geledenOf ik doe je wat, moehaha(puh)
*trillend en gillend op mijn stoel* heel snel ver nu meen ik het ik moet weten wat er gebeurt
1 decennium geledenje maakt mijn frans een stuk makkelijker(H)
snel verder please please please please please please please
OMG
1 decennium geledenik wil weten hoe het verder gaat, dusssss
verderr<3<3<3<3<3
omg
1 decennium geledenIK WIL WETEN WAT ER GAAT GEBEUREN
SNEL VERDERR
;O
1 decennium geledensnelverder!
xxx