Past & Future
Hope you'll like itt<33
Nieuwe abo's, Welkom<33
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Ik vind nederlandse zinne leuk, maar engelse ook. Miss kan je gewoon een keer een deel doen met alleen maar nederlandse zinnen. Zeg maar, dat dan het onderwerp is?
1 decennium geledenDeze kwam net in mijn op toen mijn broer voor het eerst een beetje slim deed
1 decennium geledenwoow zijn zaagsl evolueert naar een pinda
.
1 decennium geleden# When I was a little girl, I just wanna grow up. I wanna drive cars, make money & have boyfriends. Now, when I'm a bit older, I wish I was a little girl again. Than I played with dolls & barbies all day long and I was singin' songs with my mommy. I didn't know what ' love ' means, then you were friends with everybody. There were no bitches or haters. But now I learned what love means, I know how mean girls can be & how unpredictable boys. But I met people, who I never wanna lose; my homiess.
Ik ga deze stelen:9~
ik vind engelse zinnen altijd mooier klinken<333
1 decennium geledenecht een goed hoofdstuk vind ik dit (:
the biggest adventure you can ever take is to live the life of your dreams.