Foto bij 92°

Enjoy! & Kudootje?? En Tagas gaat nog sneller groeien, wacht maar af...

XxX

‘Alice? Wat heb je gezien?’ vroeg ik bang. Edward en Alice zeiden beide niets meer, maar keken elkaar alleen aan. Edward leek uit zijn trance zijn te komen. ‘Waarom zijn ze dan niet eerder geweest?’ vroeg hij aan Alice. Ik snapte het nog steeds niet. ‘Ik weet het niet, maar nu komen ze Santiago halen’ antwoorde Alice. Nu schok ik. Santiago trok me steviger tegen hem aan. ‘Komen ze Santiago nu pas halen? Waarom deden ze er zo lang over? Straks komen ze over Tagas te weten!’ riep ik panisch. Jasper – die ondertussen in de woonkamer was komen zitten - kalmeerde me meteen. Straks moet Tagas dood! Bij hem kan je niets bewijzen, hij is echt de enige in zijn soort! ‘Waarom deden ze er zo lang over?’ vroeg Santiago rustiger. ‘Ze waren denk ik iets aan het bespreken, ik kon het de laatste tijd niet meer zien, maar nu komen ze om je te straffen, je komt niet zomaar bij de Volturi weg’ zei Alice. Santiago knikte. Ik snapte niet waarom hij zo rustig was, misschien werd hij wel vermoord. ‘Wanneer komen ze?’ vroeg ik. ‘Zaterdag’ antwoorde Alice. Zaterdag, nog vier dagen. Meteen keek ik naar Tagas. Hoe groot zal hij over vier dagen zijn? Zal hij dan al kunnen lopen of praten? Ik was niet bang, ik was erg benieuwd. Als hij zo snel groeide, waarom leek hij dan in een dag op een ongeveer anderhalve maand oude baby? Zou hij er dan niet ouder uit moeten zien?

Reageer (5)

  • Imperi0

    praten baby

    ik doe mijn best voor de top maar in mijn eentje gaat het niet lukken mensen

    1 decennium geleden
  • CCK

    Nou Tagas je hoort het
    hup hup en ga praten
    SNEL VERDERRR

    1 decennium geleden
  • Faith177

    Nice chapter!!:D
    Snel verderrr(flower)

    1 decennium geleden
  • Explore

    snellllll verder!!;D

    xxx

    1 decennium geleden
  • Padme

    wow, spannend. je moet echt snel verder(6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen