nog steeds bij Hinne en May. (ik schrijf dit op school dus het wordt later afgemaakt)

Ik bloos en Hinne kijkt me vragend aan. 'Jah! Natuurlijk wil ik dat!'zeg ik blij en Hinne staat op. Ik sta ook op en Hinne loopt naar me toe. Hij slaat z'n arme om me heen, en ik ruik zijn verukkelijke deo. Man wat is dit toch een top dag! het lijkt wel of Hinne me niet meer wil loslaten. Dan komen Jochem en Roderick lachend binnen lopen. Ze zien mij en Hinne staan knuffelen. Hinne laat me snel los, ik stap achteruit en bloos een beetje. 'Hey Hiddie, wat ben jij nou weer aan het doen. Ben je weer op liefdespad?' zegt Jochem lachend. Roderick en Jochem lopen naar de bank neer en ploffen er op neer. 'Nou, ga je nog antwoorden?' vraagt Jochem. 'We..we zijn gewoon vrienden.' zegt Hinne en bloost. Maar aan de klank in zijn stem kon ik horen dat hij dit niet meende, het was meer dan gewoon vriendschap, en dat vond ik helemaal niet erg. 'En mogen we de naam van deze gelukkige dame ook weten?'vraagt Roderick en kijkt mij vragend aan. 'Ik heet May.'zeg ik. 'Vertel eens wat meer...'zegt Roderick maar Jochem onderbreekt hem 'We laten jullie wel alleen.' 'Dankje'zegt Hinne en Jochem en Roderick lopen de kleedkamer weer uit. We horen dat ze op de gang Bram en Bart tegen komen en Jochem zegt dat ze nu even niet naar de kleedkamer kunnen en ze lopen weg. 'Eindelijk weer alleen'zegt Hinne en kijkt me verlegen aan. We gaan samen op de bank zitten. 'Waar woon je eigenlijk, hier in de buurt?'vraagt Hinne 'Neeh, ik woon in Drenthe, vlak bij Emmen en Assen. Ken je dat?' zeg ik en Hinne knikt. 'Dat is wel een eind weg, maar dat heb ik er voor over.'zegt Hinne en hij bloost. Ik hoor mijn smstoon en haal mijn mobiel uit m'n zak. 'Shit!'roep ik en Hinne kijkt me geschrokken aan. 'Wat is er?'vraagt hij heel lief. 'Ow, mijn vriendin Zoë moet een nachtje op het politie bureau blijven en nu kan ik niet terug naar huis, dus ik moet even m'n pa bellen.'zeg ik en ik wil het nummer in toetsen maar Hinne pakt mijn mobiel af. 'Waarom kom je niet gewoon bij mij slapen, in Hilversum, het is vrijdag je komt vats wel weer op tijd thuis.'zegt Hinne en wacht op mijn antwoord. Ik bloos en zeg:'Wil je dat echt?' 'Ja, heel graag'zegt Hinne en lacht. 'Oke, dan bel ik mijn pa wel even om te zeggen dat ik vanavond bij een vriend slaap.' en ik pak mijn mobiel uit Hinne's hand typ het nummer in en bel mijn vader.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen