Kiro POV

Het was rond 12 uur 's nachts.

'Zullen we een film kijken?' vroeg Yu aan Strify en mij. 'Misschien is het beter dat we naar bed gaan, lekker slapen, want we moeten morgen natuurlijk wel goed oefenen voor de audities' zei Strify tegen Yu. Yu knikte 'Ja, je hebt gelijk'. 'Ik slaap wel op de bank' zei Strify. Yu en ik knikten en we liepen naar boven. Na een aantal minuten lagen Yu en ik in mijn bed met alleen onze boxers aan. 'Weet je waar ik zin in heb?' vroeg Yu aan me. 'Nou?' zei ik terug. 'Ik heb zin in jou' zei Yu met een glimlach tegen me. We moesten allebei lachen. Ik gaf Yu een kus op zijn mond. 'Welterusten, schat' zei ik tegen Yu. 'Welterusten' zei Yu terug tegen mij. Binnen een half uur sliepen we al.

De volgende ochtend.

Yu en ik liepen naar beneden en we zagen dat Strify nog sliep. 'We moeten niet zo veel lawaai maken' zei ik tegen Yu en Yu knikte. We deden de tv aan en gingen op de andere bank zitten. Opeens ging de bel. Strify schrok wakker. 'Doe jij even open?' vroeg ik aan Yu. Yu knikte en liep naar de deur. Strify en ik gingen ons nog even omkleden.


Yu POV

Ik deed de deur open en zag dat Shin, Romeo en Luminor voor de deur stonden. We waren heel blij elkaar weer te zien, want de laatste keer was alweer een tijdje terug. 'Kom binnen' zei ik tegen ze. 'Sinds wanneer woon jij hier eigelijk?' zei Shin voor de grap en we begonnen allemaal heel hard te lachen. 'Het gaan drukke dagen worden, want het nummer dat we bij BandStars gaan doen moet natuurlijk wel helemaal perfect worden.

Reacties?

Reageer (1)

  • syllie1992

    Ja, dat moet helemaal perfect!

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen