Foto bij Are you an angel or devil? {Jacob Black Lovestory} 8 Melanie

Quil lacht zacht en slaat een arm om me heen om me mee te nemen. We gaan meer het strand op en ik zucht even diep. “Wat is er?” Ik haal m’n schouders op en staar over de golven heen. Een aantal uur lang spenderen we op het strand en we vervolgen onze weg dan naar het huis van Sam. Wanneer ze even niet opletten sluip ik weg naar dat huisje waar mijn vader is geweest.

Ik zie de schuur open staan en loop naar binnen. Het is een mooi rood schuurtje en in het midden zie ik een grote hond liggen. Verbijsterd loop ik dichterbij en bekijk hem. “Wat ben jij voor een mooie hond” Ik ga met m’n handen door z’n vacht en hoor een beledigd geluidje uit zijn bek komen. “Je bent geen hond? Wat ben je dan?” Ik hoor ene zachte grom en hij opent z’n ogen voor hij voorzichtig overeind komt. “Oh je bent een wolf?” Hij knikt en ik glimlach. “Dan ben je een hele mooie wolf” glimlach ik en aai hem weer. Ik bekijkt hem en bijt op mijn lip. “Je zal vast denken; wat doet die hier?” Ik hoor een soort geblaf en kom erachter dat hij lacht. “Lach me niet uit” Ik pruil even en sta op. “Ben je hier vanavond nog?” Hij schud zijn kop en ik zucht even diep. “Jammer” Ik rek me uit en draai me om als ik voetstappen hoor. De schuurdeur gaat open en een gestalte komt gevaarlijk naar binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen