Er hoeft niet altijd een zinvolle inleiding te zijn (A)

"Oke, daar gaattie dan." zuchte Ralf. Met een zucht begon hij de stal uit te mesten. "Ja, heel goed bezig, alleen is het vieze er al uit, er moet alleen nog schoon stro in." zei ik lachend. Ik was inmiddels WereldKampioen uitmesten geworden, dus 10 minuten lukte mij wel. En Boy had gewoon niet zo'n grote stal. "Ohja, dat wist ik. Dat ligt toch hier achter de stal hè?" vroeg Ralf. Ik knikte. "Zo, geborsteld, gereden en uitgemest. Wat nu nog?" vroeg Ralf. "Nu ga ik naar huis." antwoorde ik heel droog, ik probeerde net te doen dat ik vergeten was dat Ralf op mijn fiets had gefiest. "Ja, nou wordt ie helemaal mooi, waar moet ik dan heen?" vroeg Ralf, stiekem toch wel lachend. "Nou, als je vader mijn tandarts vervangt, dan woon je 2 straten verder dan ik." antwoorde ik. "Dus???" antwoorde Ralf. "Dus of jij gaat achterop, of jij fietst." antwoorde ik heel droog.
"Ja, dan fiets ik denk ik maar." lachte Ralf. "Goed idee!" antwoorde ik.
Toen we eenmaal op de fiets zaten vroeg ik aan Ralf: "Je bent wel ver van huis weggelopen, toch?" "Ja, maar ik had thuis toch ruzie. Rick en Roel zitten al op kamers, en ik moet persé overal mee naar toe. Maar m'n pa dacht dat ik hier wel nieuwe vrienden kon maken, maar ik mis mijn oude vrienden echt super." "Uhhum..." "Ja, jij bent wel aardig hoor!" lachte Ralf. "Maar nieuwe school enzo, nu moet ik naar het Roncalli ofzoiets, alhoewel, die school zag er wel beter uit als die andere." zuchte Ralf. "Aaaaaah!!!!!!!" gilde ik. Sjit, ik gilde weer als een gek, ik moest daar echt eens mee stoppen. "Laat me raden, jij zit ook op het Roncalli?" lachte Ralf, die inmiddels wel aan mijn gegil gewend was. "Ik kom in groep 32 ofzo. En ik welke zit jij?"

Reageer (1)

  • XxLxX

    Groep 32? What the fack is dat nou weer?xD
    Snel verder!
    'Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen