Foto bij 4. Aphasia Hayek <3

Aphasia spreek je uit als: Afeesja
Chatonja spreek je uit als: Chatonta
Jayelle spreek je uit als: Jael
Sutton spreek je uit als: Sutton

Aphasia Hayek Pov.

Ik pak mijn ontbijt en begin met eten. Vandaag moet ik voor het laatst deze week naar school, omdat het morgen weekend is, gelukkig! Ik ben het zat om de hele tijd slushie's in mijn gezicht te krijgen! Die mensen verpesten mijn kleding helemaal met die zooi! Vandaag heb ik mijn veel te leuke cheerios kleren aan aan om onder gegooit te worden! Ik ben zo in gedachten verzonken dat ik niet merk dat Jayelle bij me aan tafel zit. Jayelle is de vriendin van een van mijn beste vrienden, Matt. Ik en mijn 3 zussen zijn heel close, en onze moeder en tante zijn ook een soort zussen. Ik eet rustig mijn eten op en ga dan naar boven om mijn tas te pakken. Als ik hem van mijn bed heb gehaald loop ik terug naar beneden en zie mam, Chatonja en Sutton bij Jayelle aan tafel zitten. 'Good morning' zeg ik 'Buenos días' komt er uit de mond van Chatonja 'Bonjour' zegt Sutton en mam zegt zoals altijd 'Selamat pagi'. Mam zegt dat dat Indisch is, het zou best kunnen, ik heb geen idee. Ik zit een tijdje naar buiten te kijken als de meiden naar me toe lopen. 'klaar om te gaan?' vraagt Suut, 'jep helemaal' zeg ik en loop naar de gang om mijn jas aan te doen. De meiden komen me achterna en doen hun jas ook aan, als iedereen haar jas aan heeft lopen we naar onze garage. 'Welke auto?' vraagt Chat, 'Mijne' zegt Suut gelijk. Ik loop naar haar auto en ga voorin zitten. Iedereen stapt in en Sutton start de auto. We rijden rustig weg, op weg naar school.

-Aangekomen op school-

Ik stap uit en wacht tot de andere ook uit zijn gestapt. Als iedereen er is gaan we op zoek naar onze vrienden. Ik zie Quinn bij Mercedes staan en loop naar hun toe. 'Hee' 'Hello' zeggen ze. 'Waar zijn de andere?' vraagt Jay 'Volgens mij binnen' zegt Quinn 'het zal wel!' zeg ik ongeïntreseerd. De bel gaat en we lopen met z'n zessen naar binnen. We lopen naar het zanglokaal omdat we daar als eerste les hebben. Iedereen zit er al als wij binnen komen. Als we gaan zitten komt meneer Schuester net binnen met een niet lachend gezicht. 'Mr Schue wat is er?' vraagt Rachel gelijk, echt irritant is zei. 'We hebben geen toestemming gekregen van My Chemical Romance om SING te doen!' zegt hij 'Daar moet Sue achter zitten' zegt Mercedes gelijk, en daar dacht ik dus ook al aan. 'Dat dacht ik dus ook en ik ben het uit gaan zoeken, en je had gelijk Mercedes, Sue zat er inderdaad achter' zegt hij 'en nu?' vraagt Finn 'We moeten nieuwe liedjes repeteren' zegt mr Schue. 'Waarom maken we er zelf geen?' zegt Rachel, echt typisch haar, dat kind heeft altijd slechte ideeën. 'Dat zou kunnen, wie is het er mee eens?' zegt mr. Schue, iedereen steekt zijn hand op behalve ik. 'Waarom niet Aphasia?' vraagt mr Schue 'Omdat we dat ten eerste nooit op tijd klaar hebben, en waar gaan we die over maken? heeft iemand daar een idee over?' zeg ik 'Ik heb wel een idee' zegt Rachel 'het zal eens niet!' zeg ik met mijn ogen rollend 'Ja Rachel?' zegt Mr Schue 'we kunnen het over onszelf doen, over hoe Sue ons pest enzo' zegt ze, oke ik geef toe best goed idee maar toch! 'Dat is een goed idee Rachel, iedereen het ermee eens?' vraagt mr Schue 'Ja' komt er overal vandaan. 'Oke, laten we beginnen dan. Wat is het ergste wat Sue je heeft aangedaan?' zegt hij 'Ze gooiden letterlijk stokjes naar me' zegt Mercedes, 'oke stokjes' zegt mr Schue, 'in het kluisje van mij en Brit had ze drap gestopt, dus toen we die opende zaten we helemaal onder' zegt Santana 'Drap' zegt hij 'Bij mij had ze naar een bureau gebeld en toen heeft ze gezegd dat ik mijn naam wilde laten veranderen in Tina Cohen-Loser' zegt Tina. Meneer Schue kijkt eerst vol ongeloof naar Tina en schrijft dan Loser op het bord. 'Oke ik denk dat we een liedje hebben' zegt mr Schue. Hij schrijft op het bord naast het word 'Loser' Like me en zet daar een cirkel om heen, en dan staat er Loser like me! Iedereen begint gelijk door elkaar te praten en te shrijven. Aan het einde van de week hadden we een nummer geschreven dat perfect bij ons paste!

Reageer (1)

  • Raesvh

    Snel Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen