When I Think Of You, I Feel Like I'm In Heaven »#11«
Numero Elf
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
SUPER.
1 decennium geledenEcht G-E-W-E-L-D-I-G!
Snel verder
xX <3
Hiii Marieke!
Ja hier ben ik! En ik ben helemaal in topvorm want ik aka dodo, beb, freedent en oversekstkind IS GESLAAGD VOOR HAAR EXAMENS!! Owyeaah! kom op! Feliciteer me maar, Dit hersendood kind heeft haar examens gehaald. En nu om mijn overwinnig te vieren begin ik met als AFKNALLER een vage reactie. Owjaaaaa Marieke en Jenny, hou jullie maar klaar want ik stuur de vage-reactie straal op jullie af. Ow ja, ik ben weer helemaal game verslaafd. Ok laten we beginnen met de reactie.. Of ben ik al bezig?
Oooeeeeewaaaaa Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja.
Verdomme, hier krijg ik verkeerde gedachten bij:Y)
Nick glimlacht. ‘Oké. Maar dan ga ik eventjes wat aantrekken.’
Noway! Trek die broek uit en ren in je blote flikker rond! YAAH!! VRIJHEID!!
‘Ik moet weg. Let jij op Allison en Frankie?’
Ik had hen toch dood geschoten in deel 10? Of... zijn ze terug??? AAAH SPOOKIES!
Ik trek snel wat kleren aan en loop dan naar het huis van Sydney toe.
NAAAAAAKTE VRIJHEID!!
Oh, Jezus. Nu kijkt die vrouw alsof ze de wereld gaat aanvallen!
Aah neen!! Dat was IK van plan! Ik zal de wereld eerder moeten overnemen dan zij! Ik world WERELDOVERHEERSER!
Hmm.. Ik heb niks meer te zeggen. ow ja toch wel! IK BEN GESLAA~AA~AAAGD! Oyeah!! *Shake ya moneymaker* Ok dit was mijn .. reactie??
Kan je dit wel een reactie noemen?? DIT IS ONOZELE BULLSHIT! Ik zal me maar aan de reacties van nu houden, niet gaan rebeleren in reacties dus ¬¬
Gewone reactie:
Bitte hoe geweldig!
weiterrrrr!
Vind ik maar saai ¬¬
Najah
MoneymakerShakendePhebe 1 decennium geleden
ik vind ze echt geweldigg ^^
1 decennium geledenga je snel verder ;o
ken niet wachten =]]
xx,
I Like it! very much!
1 decennium geledenweiter!
xxx
Love it! <3 snel verderrr!
1 decennium geledenxxx