With pleasure ~ CB - 46
Als we na het eten op splitsen, veel collega's die dingen gaan klaar maken voor morgen of andere dingen gaan regelen, andere ervoor zorgen dat Lynn op het vliegveld komt en de jongens nog even gaan wandelen besluit ik om Max te gaan halen en ook eventjes te gaan lopen.
Rustig loop ik de trappen op, ik had de neiging op veel te bewegen. Nog net niet zo dat ik drie trappen oploop en weer twee terug. Zal Lynn naar de pers gaan en verslag doen? Wat nou als ze dat werkelijk doet? Zuchtend loop ik over de gang die me naar de kamer van Strify leiden. Bij de deur pak ik de sleutel, open de deur en loop naar binnen waar ik Max in de bank zie liggen. Van het kastje naast de deur pak ik het tuigje en loop ermee naar Max. Ik buig voorover over de bank en aai over zijn zijde waardoor hij zich uitrekt en gaapt.
Onderweg kwamen de jongens en ik elkaar nog tegen waarop we met z'n zessen terug keerden naar het hotel aangezien het laat genoeg was. Om half elf zitten we met z'n zessen op de kamer van Yu waar we een of andere horror kijken en er sterke drank is. Max ligt op Yu's bed te pitten en soms hoor ik hem licht snurken. Wanneer Kiro mij voor de zoveelste keer de fles met drank aanbiedt, die ik ook al vaak had afgeslagen, neem ik deze hebberig aan en sla drie flinke slokken achterover. Prompt volgt er een hoest bui en maagpijn. Kiro's hand slaat op mijn rug maar het helpt niet echt. Ik krijg een glas water aangereikt van Romeo die ik vlug leeg drink. 'Sorry'. Weet ik er tussen uit te brengen terwijl mijn lichaam begint te trillen omdat ik niet genoeg lucht krijg doordat ik niet kan stoppen met hoesten. Hoe kom ik ook zo stom zijn? Ik wist dat ik geen alcohol moest drinken, door mijn anorexia heb ik jaren niet meer gedronken en reageert mijn lichaam zeer heftig erop. Met mijn hand maak ik een gebaar om het weg te wimpelen. 'Het is niets ergs.' Hoest ik, strijk de tranen weg en lach naar de jongens. 'Even vergeten wat dat effect ook al weer was.' Shin schudt zijn hoofd en grijnst. 'Weet je trouwens al of je wilt veranderen?' Even lijkt mijn hart een slag te missen, waarom moeten ze dat nou vragen? Ik laat mijn hoofd zakken en staar naar mijn vingernagels. Lichtjes haal ik mijn schouders op. Even is het stil, op de tv na, maar Strify verbreekt deze door zijn vingers onder tegen mijn kin aan te drukken waardoor ik verplicht ben hem aan te kijken. 'Rust maar uit, morgen wordt een drukke dag.' Glimlacht hij en trekt me in een omhelzing. Ik knik en druk en kleine nachtzoen op zijn wang. Met gevolg dat de andere dat ook willen. Grinnikend stoot ik een nep zucht uit, maar doe het toch waarna ik op sta en even naar Max kijk. 'Mag hij bij mij blijven?' Ik knik op Yu's vraag, knuffel Max nog even en loop dan naar Strify's kamer waar ik nu ook verbleef.
Mensjes, ik wil echt heel graag reacties hebben. Ik neem de moeite om tijd te vinden zodat ik kan schrijven terwijl ik echt AMPER tijd heb. Aub geef gewoon reacties en een kudo? want dat is maar 1.5 minuten tijd of nog minder, gewoon een lief berichtje met wat je er van vind en niet gewoon "verder" want dat doe ik toch wel,..aub, make me happyT^T
Reageer (3)
Sorry? Weet je dat er ook mensen zijn die helemaal GEEN of nauwelijks reacties krijgen? Maar hoor je mij klagen? (Ja, NU hoor je me klagen maar ik wil nu gewoon iets duidelijk maken!)
1 decennium geledenIk vind je verhaal goed, maar je moet schrijven voor jezelf en niet voor de anderen want als je dat doet dan wordt je elke keer weer droevig / teleurgesteld als weinig mensen je verhaal lezen of weinig mensen reageren of omdat je weinig kudo's krijgt. Om die teleurstelling te voorkomen moet je gewoon voor jezelf schrijven en denken als er nauwelijks mensen lezen, reageren of kudo's geven "Nou, IK vind het wél mooi"
Snel verder!
IK HAAAAT LYNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!
1 decennium geledenserieus, duw haar het vliegtuig uit! 0.o
dit verhaal is superduperuberpubercool<3
Je moet echt verder gaan het is super geschreven!!! ik wil zo graag weten hoe het verder gaat!!!
1 decennium geleden