Foto bij 132. Who is it?

Dit hadden jullie lekker niet verwacht, ik weet het zeker (A)
Foto: PUUU ik ben al mijn nieuwe plaatjes kwijt :c Wat moet ik nu doen?!

“Rowan?!” Riep je verbaasd uit. De jongen waar je tegenop gebotst was draaide zich om en nu zag je het pas echt goed: het was índerdaad Rowan! “Oh, hey!” Zei hij. “Wat doe jij hier?” Vroeg je verward. Dat was een stomme vraag, want hij was hier waarschijnlijk om dezelfde reden als jij: om vakantie te vieren. “Op vakantie natuurlijk.” Zei Rowan en hij haalde zijn schouders op. “Zeg hé, moet jij niet naar Félicia?” Vroeg hij wantrouwend. Je was met stomheid geslagen. “Hoe weet jij dat… Hé, wacht eens, ik heb helemaal niet gezegd dat ik hier met Félicia was!” Gilde je. “Calm down,” zei Rowan sussend, “dat heb je inderdaad niet gezegd. Maar ik zag haar net lopen, dus ik dacht dat je wel achter haar aan zou gaan. Of heb je ruzie met haar gehad of zo? Ze zag er nogal aangedaan uit.” Nu wist je echt niet meer wat je moest denken. “Je hebt Félicia gezien?! Waar ging ze heen! Vertel het ons, alsjeblieft!” Je pakte Rowans schouders beet en schudde hem door elkaar. ‘Jemig,” Rowan hield je stil, zijn armen waren verbazend krachtig, “waar heb ik dit aan te danken, wat is er toch met je? Doe niet zo hysterisch.” Jij reageerde niet en smeekte: “Zeg alsjeblieft waar ze is, ze is in groot gevaar.” Rowans ogen werden groot. “Zeg dat dan eerder, kom op, het is nog geen minuut geleden dat ik haar zag!” Rowan leidde jullie de straat door om Félicia op te zoeken. “Was er iemand bij haar?” Hijgde je tijdens het rennen. “Ik weet het niet, er stonden allerlei mensen omheen, dus ik weet niet of die specifiek bij háar waren.” Zei Rowan. “Ik dacht al, het was een vreemd gezicht om Félicia daar zo zonder jou te zien.” Zei hij, het leek alsof er een klein beetje afkeer in zijn stem klonk, maar dat kon jij begrijpen, aangezien de dingen die Félicia Rowan allemaal had aangedaan. “Rowan?” Vroeg je toen hij stil stond. “Weet je zeker dat je haar gezien hebt?” Zei je aarzelend. Rowan knikte en zweeg. Hij wees naar een plek in de verte en met je ogen volgde je zijn arm tot zijn vinger, in de richting waar hij naartoe wees.

Mensen die niet meer weten wie Rowan is, lees hoofdstuk 17 & 18 nog een keer!

Reageer (8)

  • TimeTravel

    Idd aardig van Rowan !

    1 decennium geleden
  • ACB

    Je moet wel verder gaan hor (A)

    1 decennium geleden
  • Knightwalker

    Snel verdoooooooooooorrr! ;o

    1 decennium geleden
  • lovingnouis

    OMYGOD ROWAN??! ;o
    toq wel aardig dattie meehelpt met Félicia zoekee,
    hij had net so goed gwn door kunnen lopen (;

    heeulsnelverder!!! (ll')
    x x x x

    1 decennium geleden
  • Lizacullen

    ASJEBLIEF Verder!!

    SNEL @

    ohh en ja wie is Rowan okalweer>

    x x x x x x (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen