HAI. Ik heb gewoon het gevoel dat ik nog verder moet schrijven omdat ik hier gek word in huis.
MAAR GOED! Ik denk dat ik het een beeetje ga versnellen. Het verhaal. Het word anders TE langdradig. TE veel over liefde blablabla. Snappen jullie? Vast wel =)
En, als je commentaar hebt, altijd welkom =)

en AHHHHHHHHHHHHHHHHH ik word gestalkt op twitter. Een of andere rare duitse vrouw die duits blijft praten. Ik bedoel, ich spreche keine Deutsch. En die zin, zat vast VOL met fouten. Pff, dan heb je mijn frans nog niet gehoord. Je suis Tessa. That's it =)
Oke genoeg drama hier over mijn frans. duits. weet ik't.

lees gewoon =)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Smoke

    muhahaha ik heb duits en frans allebei lekker laten vallen.
    En I loooooooooooooooove this <3

    1 decennium geleden
  • DancingBunny

    haha ik kan ook duits, terwijl ik geen duits op school heb

    wenn mamma und pappa nein sagen
    vrage ich oma und opa

    ofso iets
    als mama en papa nee zeggen, vraag ik het aan oma en opa xD
    frans, nee kan ik niet

    1 decennium geleden
  • DrBieber

    Mijn frans: 'je suis Melanie. J'habite à Alkmaar.' dat is het enige wat ik kan na 3 jaar frans.
    Mijn duits: 'gutentag. Ich heiße Melanie. Ich bin funfzehn jahren alt. Meine muter heiß Lia und mein fater heiß Rick.' grapje, die laatste zin was keihard gegokt. Die eerste paar waren wel goed.
    Maarja, dit zijn dus de duits en frans die ik ken na 3 jaar. Jammer joh. Al moet ik wel opbiechten dat ik duits maar 2 jaar heb gehad, want dit jaar had ik het laten vallen.

    Oh & i like your story. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen