Helleuw!

Ik heb een enorm groot probleem. Echt, niet normaal groot. De deadkeys op mijn toetsenbord werken niet goed. (Deadkeys zijn toetsen zoals ' en ~. Dus de toetsen waarbij je twee keer op het toetsenbord moet typen, voordat je ze te zien krijgt) Als ik ze intoets, krijg ik er gelijk twee. Ik kan dus ook niet zomaar tekens boven klinkers ofzo zetten, en aanhalingstekens krijg ik gelijk twee tegelijk. Het zal dus even duren voor ik weer een hoofdstuk online zet. Hopen dat ik snel een oplossing heb!

Ik hoor graag tips!

xx.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Nitori

    Stomme laptop ><

    Als de mijne het niet doet laat ik het andere ook altijd oplossen, aangezien ik een ramp ben met dat soort dingen en dalijk gaat het helemaal fout fso :Y)

    1 decennium geleden
  • Hopjesvla

    Stout, Stout Toetsenbord!
    Ik heb wel vaker ruzie met mijn toetsenbord. dan druk ik op ctrl shift en doet ie het weer (';

    1 decennium geleden
  • Aemond

    Mijn laptoptoetsenbord was ooit ook stuk en ik moest een week wachten voordat ik hem weg kon brengen en kon laten maken. Toen heb ik als oplossing een toetsenbord met usb aansluiting gekocht zodat ik alsnog kon typen op mijn laptop.*O*

    1 decennium geleden
  • Asgard

    Misschien kan je op internet een oplossing vinden? Er zijn heel veel sites/fora waar mensen dit soort vragen stellen ;)

    1 decennium geleden
  • Uneventful

    Toen mijn usb stick het plotseling niet deed heb ik hem uit frustratie tegen de muur gegooid, bleek hij het toch te doen. Karma is a bitch, dus probeer geen stomme dingen te doen! Gewoon een nieuwe toetsenbord, and that's it.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen