Foto bij 4

Owkee het feest was in eens woord GE-WEL-DIG! Alleen het terug komen was wat minder. Claire had gemerkt dat Anna weg was, en zei dat natuurlijk gelijk tegen haar moeder. Ze stonden haar op te wachten. Echt sneu, staan ze daar bij de deur met hun handel in hun zij op mij te wachten. Niet eens uit bezorgheid maar om me straf te kunnen geven ofzo. Ik zou niet weten waarom anders. "Zo Anna waar kom jij vandaan Dame?" zegt haar moeder. "I-ik kom van .. Debbie en Jason. Ik was vergeten welke, welke datum we toets hadden." hapert Anna "Ja ja, en dat moet in die kleren?!" Zegt Claire. "Nou, nee maar ik vroeg me ook gelijk.." zegt Anna als haar moeder haar onderbreekt "Ja verzin voortaan maar wat beters! En nu je toch op bent kan je de was wel even uit de droger halen. Dankjewel." Truttig lopen Claire en Anna's moeder weg. Anna gooit haar jas en tasje op de grond en loopt naar de droger. Ze haalt de was er uit en stopt het in de wasmand. verwacht ze zeker ook nog dan ik het ga strijken en zo. Mooi niet, ik ben haar slaafje niet, wat zij waarschijnlijk denkt ofzo. Anna loopt de trap op en hoor haar moeder en Claire praten. Anna gaat aan de deur staan, oke het is afluisteren. Maar hun toch ook gemeen?! "Jezus Anna loopt alleen maar in de weg. Kunnen we haar niet ergens dumpen ofzo? Dat doen ze in films ook altijd." zegt Claire. "Hmmm.. Ze loopt inderdaad alleen maar in de weg. En ze kost alleen maar geld. Het was omdat je vader haar zo graag wou houden dat we haar niet ter adoptie hebben gedaan. Maar nou hij er toch niet meer is mag ik doen wat ik wil." Anna's hart slaat over, wou haar moeder haar ter adoptie stellen? Loop ik alleen maar in de weg, kost ik alleen maar geld?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen