Foto bij Chapter 53

Pfft, ik ben weer terug. Mijn hele gezicht is nog verbrand en het liefst zou ik nu meteen weer gaan slapen want ik ben echt ontzettend moe, maar dat ga ik niet doen voordat ik heb geschreven. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Necessity

    hij heeft haarb wel vermoord :O

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Ik hou er van hoe bij jou alles klopt en uitgedacht is, precies net echt als bij j.k. Rowling (: nu moet ik gaan leren maar daarna lees ik weer verder, muha 8D

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Fantastisch geschreven, en alles wijst op Scorpius...

    1 decennium geleden
  • Louisaa

    Het mag Scorpius niet zijn geweest, want Scorpius is übercool en zo iets zou hij nooit doen. Hoop ik, alleen denk het wel. Maar dat mag dus niet. Want dan ga ik heel erg verdrietig worden en huilen. Scorpius hoort aan de goede kant. Ook al doet hij wel heel erg verdacht. Maar hij is gewoon über awesome. En volgens mij val ik in herhaling. Maar ik blijf het wel herhalen. Hij is über awesome. Hij is über awesome.
    Laat hem alsjeblieft hebben gezien hoe iemand anders dood ging. En geen Milly. Oe, nu heb ik een theorie.
    Misschien was het wel iemand anders; en wou hij die tegenhouden en stond hij er dus bij toen Milly White werd vermoord. Dat zou nog wel kunnen.
    WAHAAHAH. I'm starting to get crazy.
    I'm going mad.
    It's driving me insane.
    Vét goed geschreven, ondanks het feit dat je moe was. &&& snel verder, Cuz I love your story.(flower)

    1 decennium geleden
  • Aerys

    Oké, nu denk ik dat Scorpius Milly wel heeft vermoord. Maar eigenlijk denk ik dat ook weer niet? Aaaah, je maakt het echt spannend. Echt heel mooi geschreven.
    Snel verder (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen