Objection your honor || ONE
Evelyn McCarter pov
Frustrerend tikte ik met mn nagels op het stuur. Elke vijf seconden keek ik op het klokje waardoor een minuut wel eeuwen leek te duren.
Ik kon het nog steeds niet geloven dat ze Justin zo maar hadden opgepakt midden op straat met iedereen erbij, ze konden toch zelf ook wel bedenken dat dat niet goed zou zijn voor zijn imago.
Ik zat hier nu al ruim 2 uur te wachten totdat ze weer naar buiten zouden komen.
Ik griste mn pakje sigaretten van de passagiersstoel af en ging de auto uit. Snel stak een sigaret op en keek gespannen naar de ingang van het politiebureau waar onderhand al allemaal paparazzi voor stond.
Justin en ik kenden elkaar al vanaf zijn geboorte, ooit toen mijn moeder nog leefde waren onze moeders beste vriendinnen. Ik had Justin zien opgroeien, ik had al zijn ups en downs meegemaakt. Sinds m’n moeder was overleden was m’n vader helemaal doorgedraaid een alcoholist geworden. Natuurlijk vertelde ik er toen niemand over, zelfs Justin niet. Maar Pattie had alles al veel langer door gehad en had mn vader uiteindelijk zo ver gekregen om naar een kliniek te gaan. Daarna heeft ze mij opgenomen in hun gezin. Ik was haar daar zo dankbaar voor, ik had echt niet nog langer volgehouden bij mn vader hoeveel ik ook van hem hield.
En hier zat ik dan, op de motorkap van mn auto wachtend op mn beste vriend die nu verhoord werd op het politiebureau, en waarom? Ik had werkelijk geen idee.
Ik nam de laatste teug van mn sigaret en gooide hem ergens naar opzij. Ik liet de rook rustig weer mn mond uit gaan.
Ik keek op van opeens het luide geschreeuw dat bij het politiebureau weg kwam. Justin kwam weer naar buiten. De paparazzi viel hem aan, hij was als een prooi voor hen, en al helemaal nu op dit moment. Ze wouden allemaal de primeur van “Justin Bieber in jail” hebben.
Arme Justin en Pattie, er was niet eens tijd geweest om Kenny op te laten roepen. Aangezien we gewoon met ons drieën wouden gaan winkelen, gewoon voor één keer zonder allemaal veiligheidsmaatregelen. Dit was dan het resultaat.
Toen ik Justin en Pattie eindelijk uit de grote mensen massa zag lopen stapte ik ook snel in de auto die ik alvast startte zodat we gelijk weg konden rijden voor dat de paparazzi de auto konden omsingelen.
Toen Pattie en Justin in de auto waren gestapt, reed ik gelijk weg. De hele weg werd er niks gezegd, Pattie zat naast me en staarde wat voor zich uit, via de achteruitkijkspiegel zag ik Justin ook maar wat voor zich uit staren. Ik durfde geen woord te zeggen door de gespannen sfeer die er in de auto hing.
-
Aaaaah zo awesome! Al 20 abo's hahaha, oké eerste hoofdstuk is altijd niet zo heel goed toch? Ik zou het heel lief vinden als jullie allemaal kudo's en reacties doen <3
Reageer (8)
I'm addicted and I just can't get enough <3
1 decennium geledenOMG!
1 decennium geledenEn het is wél goed! <333
Snel verder!
Verdeeeer!
1 decennium geleden