Foto bij Hoofdstuk 30

Hoofdstuk 30! (Al 33 delen ofzo, maar boeiend). Mag ik omdat ik jarig ben extra veel reacties en kudo's? :3 Want ik schrijf hier een deel voor jullie, terwijl ik wiskunde moet maken... (okaay, dat stel ik zolang uit als ik wil) en en en... IK BEN JARIG! :'D Een goede reden toch? :3 Wat grappig trouwens, in dit deel is Cately ook jarig (maar dan wel in maart ipv mei).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Tweetybum

    Gefeliciteerd! Happy Birthday! Félicitations! Herzlichen Glückwunsch! Felicitações! Felicitaciones! Congratulazioni!
    (Nederlands, Engels, Frans, Duits, Portugees, Spaans & Italiaans)
    Ik heb een beetje veel tijd over in de zomervakantie dus ga ik leuke talen leren. (Duits ken ik van school, Frans ken ik de basis, Portugees & Italiaans ben ik op dit moment aan het leren en Spaans ga ik in deze zomervakantie leren :P) Maarja, Snel Verder!! En nog wat leuks gekregen voor je B-day?

    XxX

    1 decennium geleden
  • Mipsiee

    Happy B'day (flower)
    Veel mooie cadeaus gekregen?

    1 decennium geleden
  • badgucci

    verduuur!(H)

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Rivergron

    Gefeliciteerd! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen