Voor de aller laatste keer
Willen jullie zo lief zijn om ook mijn andere story te lezen?? (vergessene kinder) xx Emmaf13
We reden net de straat van mijn huis in toen een zenuwachtig gevoel zich ophoopte in mijn maag, met een misselijk gevoel stapte ik de auto uit, samen met Bill liep ik naar de deur, ik stak de sleutel in het slot en maakte de deur open, ik haal de nog één keer diep adem en liep met Bill op mijn hielen, naar mijn kamer. Toen ik de deur open deed stond ik op ontploffen, want wie lag daar op mijn bed, met mijn laptop? Je kan het zeker al raden, het was Taylor, ze had mijn nieuwe shirt aan en ik moest dus moeite doen om niet te gaan schreeuwen ‘Taylor, waarom heb je mijn nieuwe shirt aan, lig je op mijn bed met mijn laptop?’ Taylor schrok even en wou tegen me uitvallen, maar toen gleed haar blik naar Bill, ik zag dat haar mond open viel en ze begon te stotteren, het zag er grappig uit en ik liet de grinnik die ik al redelijk lang binnen hield uit eindelijk toch mijn mond verlaten ‘Taylor, als je nu eens voor één keer aardig tegen me bent, ga je nu mijn kamer uit en kom je zo mijn shirt nog even terug brengen, want ik kom namelijk niet meer terug, daar na kun je altijd op mijn bed liggen en mag je zelfs mijn bed hebben, deal?’ Taylor knikte afwezig en liep mijn kamer uit, ze liep bijna tegen de muur omdat ze maar naar Bill bleef staren. Toen ze eindelijk weg was liet ik me lachend op bed vallen, ik was nog nooit zo vrolijk geweest, misschien dat het kwam doordat ik hier nooit meer hoef te komen. Na dat ik eindelijk 5 tassen vol kleding, boeken en andere spullen had in gepakt, hielp Bill me met het naar en in de auto zetten zodat ik daarna voorgoed hier weg kon.
Reageer (5)
Goedd geschreven meiss
1 decennium geledenVerderrr
Madam! Heel snel verder jij (:
1 decennium geledenheel
1 decennium geledensnel
verder
jij:D
ghehe, zorry
1 decennium geledenje hebt het zelfde hoofdstuk als gisteren geplaatst meis!!!..
1 decennium geleden