Foto bij chapter 11

sorry voor het wachten maar ik heb bijna mijn c-proef( eind praktijk examen ofzoiets)

maar hier is nog een chaptertje
reactions pls

Toen bedacht ik dat het al een dag geleden was dat ik naar mijn gsm gekeken had.
Snel smste ik naar mijn adoptie ouders en naar mijn vriendinnen dat het hier leuk was enzo.
Jacobs huisje was niet zo ver zei hij we moesten een stukje door het bos en kwamen toen uit op een klein rood houten huisje dat er best schattig uit zag een beetje verderop het terrein stond een garage die blijkbaar zelf in elkaar gerknutseld was.
"Zo hier wonen mijn vader en ik".
We liepen het terrein op naar het huisje en wandelden zo het verandatje op naar binnen.
"Pap er is bezoek".
Er kwam een man in een rolstoel uit de keuken gerold. IK ging verder naar binnen en keek hem aan.
"Hoi"zei ik.
Ik zag de man even schrikken.
Misschien is dit wel mijn vader.
De man herstelde zich en schudde mijn hand.
"Aangenaam, Billy Black".
"Eensgelijk Jenna Swaen, aleeja dat was mijn adoptienaam.
Billy knikte eens. "zeg het eens meisje wat brengt jou hier".
"Well euh ik kom mijn familie zoeken en dit adres stond op mijn papieren dus ik dacht dat ik hier meer informatie zou vinden".
"Toon eens die papieren" ik had ze daarstraks ook nog rap mee genomen. Ik haalde ze uit mijn zak en gaf ze hem.
"Ik denk dat jullie beter gaan zitten".
Zei hij nadat hij de papieren gelezen had.
"Dit zal jullie 2 heel erg veranderen in elk opzicht".
Ik en jacob keken billy onbegrijpelijk aan en deden teken dat hij verder moest vertellen.
Hij rolde naar een boekenkast waar allemaal oude boeken stonden en haalde er een uit met een zwarte lederen kaft en een speciaal logo erop niet zoals deze op de jongens hun arm maar het leek er een beetje op. Hij legde het boek voor ons neer...



sorry people hij is niet zo goed maar er komt meer

reacties en kudo's pls

Reageer (4)

  • xoxPrisxox

    love it
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    heel snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • darksunside

    hij is leuk
    nu ben ik nieuwsgierig
    dus ga heeeeeeeeeel
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen