WOW de 2e alweer! gaat goed! XD

Ik haalde diep adem en voelde de woede in me op komen, ik deed mijn uiterste best om niet tegen Bill uit te vallen maar dat ging erg moeilijk. ‘Nou, ik heb een soort nieuwe zus, ze heet Taylor en krijgt echt alles wat ze wil, ze heeft mijn kamer, tv, mag altijd op de computer, ook al zit ik er net achter, ze haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Vandaag kwam ik thuis en toen stond zoals gewoonlijk het lieveling’s eten van Taylor op tafel, toen we zaten te eten zei ze dat ze jou op msn had, toen zei ik van niet en zei van wel, we begonnen te schelden, toen werd míjn moeder dus boos en schreeuwde ze dat ik de woonkamer uit moest, toen kreeg zij dus die hele landing dat ik niets meer mag en Taylor alles, ik ben toen dus naar buiten gelopen en zo kwam ik hier dus.’ Ik haalde even onverschillig mijn schouders op en keek Bill aan, die zat met open mond naar me te kijken ‘Maar als ik het goed begrijp, zit Taylor je vreselijk dwars en ben je net het huis uit getrapt?’ Ik knikte en voelde hoe een traan over mijn wang liep en Bill me tegen zich aan duwde, zo zaten we nog een tijdje tot dat ik voelde hoe ik werd opgetild en Bill met me de trap op liep ‘Wat wil je, bij mij of op de logeerkamer?’ Ik legde mijn hoofd tegen hem aan als teken dat ik bij hem wou, ik was namelijk te moe om wat te zeggen, niet veel later lag ik in een te groot shirt van Bill, in Bills bed, ik grinnikte bij de gedachte, omdat ik mijn ogen gesloten had had ik niet door dat Bill net de kamer in was gelopen ‘Wat is er Saar? Mag ik niet in een boxer slapen?’ Geschrokken opende ik mijn ogen en voelde mijn gezicht rood worden, waar Bill om moest lachen. Toen hij ook eindelijk lekker lag voelde ik hoe hij een arm om me heen sloeg en me tegen zich aan trok, zo viel ik in een diepe slaap.

Reageer (3)

  • melanietje17

    Woewww verderr!!

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    hahaha ik ben die meisje xD
    hahahahahaha
    gauw door jij

    1 decennium geleden
  • Raveness

    snel verder gaan hoor!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen