Epiloog
Ennn het laatste hoofdstuk!! Bedankt iedereen voor het lezen en reageren, heeft me echt superblij gemaakt al die tijd!!! ik vond dit verhaal heerlijk om te schrijven, en ik heb zelfs al een klein ideetje voor een vervolg. ik heb het nog niet uitgewerkt, maar zodra het begint, plaats ik de link hier, dus wil je het lezen, blijf dan geabonneerd!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (20)
ik had toch gezegd niet stoppen, nou ja, zorg maar dat je rond een uur of 12 niet thuis bent want ik maak er een giga bende van! Maar als het vervolg er snel is (volgende week of zo, ok langer mag ook) heb je kans dat ik ook weer alles kom op bouwen, deal??
1 decennium geledenmaar als nog, mega leuke story, wil super snel een vervolg, ik hoop dat Brad levenslang in de bak zit of er uit komt en vast besloten is het leven van die twee helemaal verziekt! en uit eindelijk komt alles dan goed en krijgt hij alsnog levens lang!! MWUHAHAHAHAHA, goed idee voor vervolg?
mega veel suc6 en als je hulp nodig hebt mag je het natuurlijk vragen!
Yeahh egt leuke storie hoor!!!
1 decennium geledenJammer dat hij afgelopen is xxxx
Damn joh, als Bill echt zo'n sekskonijn zou zijn als in jouw story, mag ik hopen dat zijn vriendin, wanneer hij er een heeft, over minstens zo'n hoog libido beschikt
1 decennium geledenIk heb echt ontzettend hard genoten van dit verhaal en
kijk alvast uit naar het vervolg!
xx
ahhhh wat lief!!!
1 decennium geledenjammer dat het over is maar je heb het heel mooi geschreven
was een goed verhaal:D:D
Wauw echt een leuke story
1 decennium geledenGelukkig is het toch nog goed gekomen