Foto bij 001

Melissa Point Of Vieuw

'Melissa, wil je mee naar de schaatsbaan deze avond?' vroeg Eline. 'Ja, tuurlijk, waarom niet?' antwoordde ik enthousiast. 'Oke, straks om 7 uur bij mij thuis.' sprak Eline af. Ik hing op en legde mijn gsm op mijn bureau. Snel keek ik even op mijn klok hoe laat het was. Half 5 stipt, dan heb ik nog wel even tijd. Ik start mijn laptop op en ga even op msn. Ik zag dat er niemand online was dus ging ik op netlog. Daar ging ik wat rondkijken. Ik ging eens kijken op het profiel van een meisje uit mijn klas. 'Even kijken bij haar vrienden.' zei ik tegen mezelf. Er waren een paar mensen online, 3 jongens en 2 meisjes. Mijn ogen vielen meteen op één van de jongens zijn foto. Ik klikte op zijn naam en bekeek zijn foto's. Ze waren prachtig, het was een jongen met donkerbruine steile lokken. Zijn ogen zagen er op foto heel mooi uit, ik denk dat ze bruin waren, maar ik zag het niet zo goed. Nog even bleef ik verder kijken op zijn profiel en zette daarna mijn laptop af. Ik liep de trap af richting de keuken en nam daar een blikje cola uit de koeklast. Daarna ging ik in de stoel zitten en keek nog wat naar de televisie. Toen het eindelijk 7 uur was vertrok ik met mijn fiets naar Eline, mam vond het allemaal goed, die was toch bezig met haar werk, en pap was nog niet thuis. Ondertussen was ik al aangekomen bij Eline haarh huis. Ik zette mijn fiets tegen de muur en ging aanbellen. Het duurde niet lang voordat Eline kwam opendoen. 'Hej!' riep Eline blij. 'Hej, gaan we nu vertrekken of blijven we nog even hier?' vroeg ik. 'We vertrekken, ik heb echt geen zin om eerst nog hier bij mij thuis te blijven.' zei Eline geërgerd. Dus dan sprongen we op de fiets en vertrokken.

_____________________________________________________________
kudo,
reactie,
abo?
xx

Reageer (2)

  • Nestor

    xD supeer(yeah)

    1 decennium geleden
  • Nikkietjuuhh

    super verhaal!! XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen