Ja, xTheOnlyOne idd 1e abo!!!
En voor XxLxX snel ff tussen m'n wis hw door een nieuw hoofdstuk!

"Zoek even een hooivork of een kruiwagen oke?" vroeg ik.
"En waar vind ik die?" antwoorde Ralf. Dit zou echt heel leuk gaan worden, toen ik voor de 1e keer moest uitmesten zat ik echt helemaal onder het stro. Dus ik was benieuwd hoe Ralf het er vanaf zou brengen. "Blijf hier, dan haal ik het wel." zuchte ik. Ralf schoot in de lach. Ja,nu nog wel! Dacht ik. Toen ik terugkwam zag ik Ralf bij Boy in de stal staan, ah wat waren ze schattig samen! "Breng jij Boy naar de wei, of moet ik doen?" vroeg ik. "Als je vertelt welke wei, dan doe ik het wel." zei hij lachend. Ik wees hem de wei aan en begon alvast met uitmesten toen Ralf met Boy wegliep. Het was toch echt een heel komisch gezicht, zo'n knalgroene broek. Toen Ralf na ongeveer 7 minuten nog niet terug was ging ik even kijken. Oh nee, er stonden 2 meiden om hem heen. "Ben jij die ene Ralf?" vroegen ze. "Hoe...Hoezo.." stotterde Ralf. "Nou gewoon, je lijkt erop." antwoorden ze arrogant. Snel lie ik naar de 3 toe. "Wat is er aan de hand?" vroeg ik. "Wij vinden hem op die ene Ralf van het JSF lijken." zeiden de meiden, nu nog arroganter. "Hij? Wel nee man. Dat is m'n neef, hij pas verhuisd en houdt ook van paarden, dus liet ik hem de manege hier zien. "OMG, waarom praten we dan tegen hem?" gilden de meiden tegen elkaar. "Snel weg hier!" fluisterde ik tegen Ralf. "Thnx!" zei Ralf, toen we terug waren bij de stal. "Jaja, graag gedaan, maar nu is het jouw beurt om verder uit te mesten!

Reageer (4)

  • XPLLX

    Leuk verhaal maar veel schrijffouten ,
    Houd j eigenlijk wel rekening met spellingregels ?
    Wel leuke stort hoor daar niet van maar ik moest dat gewoon even zeggen ;)

    9 jaar geleden
  • PeterXpan

    heheh mijn neef

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    "OMG! Waarom praten we tegen hem?" xD Echt hea:P
    Snel verder!(heart2)
    'Xx.

    1 decennium geleden
  • xTheOnlyOne

    Haha oké lol. Verder! (a)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen