Foto bij Hoofdstuk 1

Nederlands gesproken. :P

Harry is de ik-persoon

We zijn in het grote mooie huis van one Direction.
Kamer indeling:
Harry, Louis en Liam. kamer 1.
Naill en Zayn. kamer 2.

'Hey Louis, kun je je onderbroeken niet op je eigen bed leggen?' zeg ik en ik gooi de boxer naar Louis zijn hoofd. 'Jahoor, meneer alles-moet-netjes-zijn.'zegt Louis en hij gooit de boxer in de wasmand. Ik plof op m'n bed neer en kijk naar de grote bult kaarten die naast m'n bed ligt, zou ik er een paar gaan lezen? Ik pak de bovenste, het is een brief, niet van een Engels iemand. Ik lees de brief, hij komt uit Nederland, onze leuke buren. De brief is zoo lief, een meisje vraagt of we nog een keer opkomen treden in Nederland.. Dat zou wel heel gaaf zijn eigenlijk.
'Hey dromer, kom je eten?'zegt Liam en gooit een kussen tegen m'n hoofd. Ik gooi het kussen terug en sta op van m'n bed. Ik doe schoenen aan en loop de kamer uit. Als ik beneden aankom ruik ik de heerlijke lucht van pasta. Wie zou er gekookt hebben, ik hoop niet Liam, want die kan niet koken. 'Wie heeft er gekookt?'vraag ik. 'Liam.'zegt Naill en lacht, hij weet dat ik het eten dat Liam kookt niet te eten vind. Ik schuif een stoel naar achter en ga aan tafel zitten. Zayn pakt de pan van het aanrecht en loopt naar de tafel toe alleen struikelt over de sporttas van Liam die midden in de kamer staat. De pan valt op de grond en de pasta ligt overal. 'Shit, man, Liam ruim je tas eens op!'zegt Zayn en ik sta op om hem te helpen met het opruimen van de rommel.
Als alles opgeruimt is rij ik samen met Naill naar de snackbar om patat te halen.

Reageer (1)

  • manonx

    love liam!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen