Foto bij 2

Enjoy ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Malificent

    Ik vind je verhaal echt al mega leuk (:'

    1 decennium geleden
  • Aldea

    ik haaaat pesten. duidelijker kan ik niet zijn

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ocharm..ik haat pesten..
    Vroeger werd ik ook gepest door een meisje die mij had gebruikt omdat ze vriendloos was(en omdat ze wist dat ik wel vrienden had, die zij later, 'afpakte' toen begon ze mij te pesten), toen ik haar nog niet kende was ik populair, ik had veel goede vrienden, maar die had ik toen ,jammer genoeg, opgegeven voor haar..Ik was zo naïef..ze zei altijd dat ik haar beste vriendin was, maar nu weet ik wel beter.. Gelukkig was dat in de basisschool nu zit ik in het middelbaar en is iedereen (nouja..bijna iedereen) neutraal tegen elkaar, en ze accepteren ook dat ik emo ben :)

    Maar als ik bv in de stad loop om te shoppen fzo, staren de mensen mij altijd aan alsof ik een smurf ben die aan het shoppen is x( nu negeer ik ze gewoon of kijk ik zo bitchy mogelijk naar ze (daar hoef ik niet zo veel moeite voor te doen :P)
    Ga je snel verder alstu? (flower)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • Necessity

    aahhhh hij is zielig
    waarom is deze foto ookal sexi???????
    ga snel verder (Y)
    xx missFaith

    1 decennium geleden
  • blackflower

    ahhh tommi is zielig
    (maar ik vind hem zo'n schatje:$)
    hoe oud is hij eigenlijk in dit verhaal??
    snel verder(K)

    ps je hebt er een abootje bij

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen