Kiro POV

'Het is niet wat je denkt dat het is' zei ik snel tegen Strify. 'Ik ben hier bij Kiro blijven slapen omdat ik gisteravond laat nog bij hem was en ik had geen zin om naar huis te lopen' zei Yu tegen Strify. Kiro knikte. 'Mij maakt het niet uit hoor wat jullie doen. Ik had het gewoon niet verwacht' zei Strify lachend. Yu en ik moesten ook lachen. 'Maar hebben jullie nou wat met elkaar of niet?' vroeg Strify. Yu en ik knikten 'Maar nog niks tegen de anderen zeggen, okay?' zei ik tegen Strify. 'Ik vind het goed hoor, zolang jullie maar gelukkig zijn' zei Strify. We glimlachten naar elkaar. 'Komen Shin, Romeo en Luminor eigenlijk ook?' vroeg Yu aan Strify. Strify knikte 'ze komen waarschijnlijk morgen hierheen, want vandaag kwam niet zo goed uit' zei Strify. 'Als jullie nou vannacht allebei hier blijven slapen dan wordt het al helemaal een gezellige boel' zei ik blij tegen Strify en Yu. 'Wanneer zijn de audities van BandStars eigenlijk?' vroeg Strify aan me. 'De audities zijn over 1 maand, dus dat schiet al aardig op' zei ik tegen Strify. Strify knikte met een glimlach. 'Laten we verder gaan met ontbijten' zei Yu lachend. 'We hebben genoeg ontbijt zodat jij ook iets kan nemen' zei ik tegen Strify en we liepen naar de keuken en gingen daar aan de tafel zitten om verder te ontbijten.

Reacties?

Reageer (1)

  • syllie1992

    Ik ben benieuwd hoe de audities gaan!

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen