Noah

Lachend aten we nu met z'n 5e verder. Kleine Louise was al die tijd stil geweest en had met grote ogen naar Bojan gekeken. Want hij was een echte clown. `Zo Louis` begon hij `Zal ik jou straks is een mooi verhaal vertellen over de Prins en de Prinses?` Louise glunderde `Zoals Papa's doen?` vroeg ze blij Janine en Bojan keken elkaar even ongemakkelijk aan. `Nee een echt Bojan verhaaltje` antwoordde hij toen lachend en ze leek het goedgekeurd te hebben. Samen met Ibrahim verliet ik de keuken en plofte neer op de bank waar Ibrahim gelijk mijn shirtje oprolde en met zijn oor op mijn buik ging liggen. Hij was zo lief voor mij en nu al zo lief voor de kindjes volgens mij had hij het liefst zelf met die buik rond gelopen zodat hij niks kon missen. Hij drukte zijn lippen op mijn buik en kuste toen mijn lippen al snel waren we verwikkeld in een intense tongzoen, maar de telefoon verstoorde ons moment. `Sophia` mompelde Ibrahim Sacherijnig `Neem op dan` hij nam op `Ja` ik schudde mijn hoofd meneertje was beledigt dat hij gestoord werd. En luisterde verder naar het gesprek `In het ziekenhuis.. Nu?.. Hoeveel ontsluiting?` hoorde ik hem zeggen gelijk sprong ik op en rukte de telefoon uit zijn handen `Daaf? gaat Sooph bevallen moeten we wat doen?` riep ik gestrest. Het was niet de bedoeling dat we kwamen hij ging het alleen mededelen want het kon nog wel even duren.
`Over 2 maandjes is het mijn beurt` mompelde ik zenuwachtig `Dat komt goed hoor schatje en ik ben bij je` antwoordde hij en hij sloeg zijn armen om me heen. Bojan kwam binnen lopen en ging op de bank zitten en ik zag dat Janine naar boven wilde lopen. `Je mag ook komen zitten hoor Nien` ze was nog steeds heel bescheiden. `Film kijken` vroeg Ibrahim Bojan knikte en wilde een film uit gaan zoeken `Ja dag Nien en ik zoeken een film` En ik stond op om een film uit te zoeken. `Pearl Harbor?` vroeg ik `Die heb ik al tachtig keer gezien` zuchtte Bojan. `Je kan wel merken dat jij geen vrouw thuis hebt wonen, want die bepalen dat soort dingen bojantje` antwoordde Ibrahim plagend. Hij schudde zijn hoofd en ging zuchtend op de bank zitten `Vrouwen` mompelde hij nog.


reactie(flower)

Reageer (6)

  • XxLxX

    Ghehehe, vrouwen...xD
    Snel verder!
    'Xx.

    1 decennium geleden
  • Piruleta

    snel verder
    XxX

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Jeeeh

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    ik ben jarig! haha snel verder

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Awhh snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen