Terug bij May, bij het OSL concert.

Daar stond ik dan helemaal alleen swingend tussen de andere wild vreemde mensen, nou wild vreemt waren ze niet. Sommige meiden had ik wel eens eerder gezien op een concert maar neeh, ik kende ze niet.
Hinne kijkt de hele tijd mijn kant op, of kijkt hij toch naar iemand anders. Hij had toch een vriendin?? ging er door mijn hoofd. Ik tikte een meisje aan dat naast mij stond: 'Sorry, mag ik even wat vragen? Weet jij of Hinne nog een vriendin heeft?' 'Ja, dat weet ik. Hij is weer single, hij heeft het een paar dagen terug uitgemaakt met Lisanne. 'Oke, bedankt.'zei ik en ik dacht na. Als Hinne nou weer vrijgezel is en hij roept dat tegen mij, zou dat wat betekenen, Neeh, vast niet. Hij doet dat gewoon omdat hij me een goede fan vind.

Het concert is afgelopen en er staan dikke rijen voor de tafels van de Mechandise en natuurlijk bij de bandleden van Only Seven left. Maar Hinne zie ik nergens. Ik loop naar een muur toe, en ga er tegen aan staan. Dan opeens wordt er op mijn schouder getikt, ik kijk om me heen. Daar stond hij, Hinne.
'Hey, ik wil je wat vragen. Zou je misschien mee willen komen naar achteren??' Ik knikte en Hinne pakte me bij m'n arm. ik liep met hem mee achter een doek langs, naar hun kleedkamer. Hij klopt voor de zekerheid even op de deur, maar niemand reageerd. Hinne doet de deur open en laat me binnen. Een droom die uit kwam in sta in de kleedkamer van mijn favoriete band. Alleen man wat is het er een bende. Overal ligt kleding, flesjes, doosjes, laptops, deo-bussen en allemaal van dat soort dingen. Hinne gooit een berg kleding, volgens mij van Bart, van de bank af en gaat er op zitten. Ik ga naast hem zitten. 'Waarom wou je me spreken?'vroeg ik, nooit gedacht dat ik dat ooit zou durfen vragen maar ja. 'Ik wou je spreken over twee dingen. Ten eerste over het accident dat er onder het concert is gebeurd.' 'Ze deed het echt perongeluk hoor, ze zou Jochem nooit pijn willen...'maar Hinne onderbreekt me. 'Neeh, ik zeg toch ook niet dat ik haar daar van verdacht, ik wou alleen zeggen dat ik het heel rot voor jou vind dat door zo'n klein foutje je hele avond verpest is.' 'Maar mijn avond is niet verpest.'zeg ik 'Mijn avond kan nooit verpest worden als ik bij een jullie in de buurt ben.'ik bloos. Hinne lacht. 'En nu het tweede ding dat ik wil bespreken. Ik zou je wat willen vragen. Speel jij een instrument?' 'Ja, ik speel al een paar jaar arkoestisch gitaar, hoezo?'zeg ik en ik kijk Hinne vragend aan.'Ow, gewoon ik zoek iemand... iemand waarmee... ik eeen.. een duet kan opnemen. En ik zou dat graag met jouw doen.' zegt Hinne. Ik kijk hem nietgelovend aan. 'Meen je dit?'vraag ik en Hinne knikt.

Reageer (3)

  • xChristel

    Yeey, WE WANT MORE WE WANT MORE.(H)

    1 decennium geleden
  • AllTimeHigh

    hahah:)

    1 decennium geleden
  • Heartstrings

    Haha Leonie de gitaarspelerin!
    Gitariste.
    Euh.
    Gauwverder! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen