Oke oke oke. Voor ik begin met nog een deel moet ik even iets kwijt. Ik heb in 3 dagen, 10 abbo's. Zonder mezelf in de spotlight te zetten of iets. Mijn eerste deel is vandaag gewoon fucking 22 keer bekeken. In totaal 51. En dat veranderd serieus om de minuut. Ik kwam hier serieus omdat iemand mij een link gaf van: "wow hey! moet je kijken wat een leuk verhaal!" en dat was die van @iNIENKE . Daarna ben ik terecht gekomen bij het verhaal van @DrBieber . Ik schreef altijd al mijn eigen verhalen, en ik vond dit handig om gewoon, makkelijk op te slaan en ik vind het leuk om gewoon mensen het eventueel te laten lezen. Dus ik ben serieus begonnen met NIKS. Maar door die twee hele lieve lieve lieve mensen die ik net heb genoemd, ben ik dus al gewoon 9 abbo's rijker. En nu gaat het mij echt niet zo zeer om het aantal abbo's. Het gaat mij meer om het feit dat ondanks ik beide zeg maar amper ken, ze toch dit soort lieve dingen voor mij doen. En nu gaan heel veel mensen dit zien als overdramatisch dat ik zo reageer.. ja kom maar met die opmerkingeeeenn. Maar als je niets anders gewend bent dan je hele leven al buitengesloten te voelen en mensen die je neerhalen ivm met je uiterlijk is dit voor mij echt ongelofelijk lief. Dus bij deze, dankjewel beide<333 Jullie zijn serieus GEWELDIG<333 En niet te vergeten, de andere abbo's =) Jullie zijn net zo zeer geweldig =)

<333

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • GSHOCKK

    Omg je moet echt snel verder + ik zal ook wel reclame voor je maken bij mijn story. (: ik zet het vanmiddag onder het nieuwe hoofdstukjeee xxxx

    1 decennium geleden
  • Smoke

    AAAAAHW. Je verdient elke abbo. Je verdient er nog 20000 miljoen keer meer. Je schrijft echt heel mooi. Ik a waarschijnlijk nog wel een keer reclame maken, want je vedrient het gewoon. Echt<3

    1 decennium geleden
  • DrBieber

    Ik doe het met heel veel liefde. Iedereen die zijn hart uitstort in verhalen verdient ontelbaar abo's, hoe minder goed een verhaal ook kan zijn.
    Niet dat jouw verhaal slecht is hoor, want wil je mijn eerlijke mening weten? Ik vind jou een hele goeie schrijfster. <3 En als ik dat niet had gevonden, had ik nooit bij elk hoofdstuk een reactie neergezet. Naja, sinds een bepaald hoofdstuk dan =p
    Dus graag gedaaaaaaaan. Sending you my love x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen