Here i am, standing in front of you...
ze zijn niet van may... van wie dan wel??????
naruto kijkt verschrikt op, en may gaat in haar vechtpositie staan.
naruto kijkt links,rechts,en onder.
naruto*denkt*:niet links niet rechts en niet onder
dan is er nog een uitweg mogelijk!
naruto wilt in de lucht springen maar may houdt hem tegen.
may:naruto-sama!ik regel het wel, jij moet vluchten, ze komen voor mij!
naruto staat even verbaast stil en denkt: zei dat kleine meisje dat nou echt!?
plots komt hij weer uit zijn gedachten.
naruto: echt niet ik kga nergens heen!
may:naruto-sama.... alsjeblieft!
er rollen zachtjes tranen over may's haar wangen.
naruto kijkt naar may,naruto:may...je-j-je hui-ui....
hij maakt zijn zin niet af omdat 1 hij een brok in zijn keel heeft, en 2,de vijand maakt weer bewegingen.
naruto gaat stevig staan in zijn vechtpositie, oppeens springt de vijand omhoog. naruto wilt naar hem toe en gaat weer springen, maar may houdt hem opnieuw tegen, ze duwt hem weg en springt in zijn plaats recht op de vijand af naruto:...may...vijand*spottend*:ghehehe jij durft voor zo'n klein meisje!may:tjzsk:@naruto probeert weer optestaan maar het lukt hem niet, hij heeft nog te veel pijn. naruto denkt*: "he?? waarom kan ik niet opstaan bajore! hij kijkt naar de grond,alles lijkt in slomotion te gaan...*pling* een druppel bloed valt op de grond. naruto kijkt er verbaast naar,plots ziet hij op zijn buik een snee. naruto:| naruto denkt*:may...je-j-je... naruto kijkt verschrikt naar may. ze draagt een kunai in haar handen. naruto:daarmee heeft ze... naruto kijkt nogmaals naar may,die nu bijna de vijand nadert! naruto denkt niet meer na, hij beseft zich zelf niet meer dat hij pijn heeft! may *met een rolllende traan: ...naruto-sama...rennend rent hij op may en de vijand! vijand: bemoei je er niet mee irritant joch!plots doet de vijand een eigenaardige jutsu. poef* er verschijnt een wapen, groot en rond. daarmee slaat hij may grof weg!
may vliegt tegen een boom aan. er stroomt bloed uit haar mond en tranen uit haar ogen. vijand:dus je hebt een nieuw vriendje, knap voor iemand die in een gehaatte clan is geboren! nu naruto die woorden heeft gehoord wordt hij helemaal razend! hij rent op hem af...
maar dat is niet genoeg want hij wordt bekogeld met explodingtags en daarna geraakt daar "het eigenaardige wapen". vijand: pff, verspilling van mijn tijd! nou kom op meisi kheb niet hele dag de tijd! naruto geeft niet op en gaat op hem af met rasengan.
vijand: hou maar op kido!narut *rennend met rasengan:tsjk:@! de vijand weert de rasengan af, naruto knalt nu ook tegen een boom aan. de vijand loopt stap voor stap naar hem toe, spottend en grinnekend. en net voordat hij zijn laatste slag wilt doen... naruto:m-m-a-aaa..... may staat voor naruto, zelfverzekerd maar toch bang. may doet haar hoofd naar beneden en zegt fluisterend: raak,raak ge-e-e.... vijand: ik hoor je niet rotkind! may doet haar hoofd omhoog en schreeuwt: raak naruto-sama niet aan , met je vieze poten!!!!!((((
naruto:may....
Reageer (3)
kom op mayxD
1 decennium geledensnel verderxD
Aww cute!! May je kan het wel!
1 decennium geledenkweet vijandxD KHEB NOG GEEN NAAM DRM!
1 decennium geleden