Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[ Part One hundred and fourty.]

Er was in dit deel niet veel te vertellen (=
Dit plaatje van onze Raven is geniààààal!xD

’Hé,Evi en Nathalie?’vroeg ze.’Ja,’zeiden die in koor en gingen naast haar lopen.’Is jullie.-ze slikte-Is jullie vader prins van Archenland?’Evi zuchtte en keek naar de grond.’Dat is wààr,’zei ze verlegen,’Hij is de zoon van koning Arian van Archenland,onze grootvader.’’Maar waarom hebben jullie dat dan niet gezegd?’vroeg Selena nieuwsgierig,’Ik bedoel;voor mij en Gabrielle is het toch hetzelfde?’’Neen,’legde Nathalie uit,’Jij bent prinses ìn Andalusia.Wij ongeveer in Archenland,en ze kennen ons dan niet.Selena,heus.We wilden het vertellen maar het was gewoon niet het juiste moment.We wilden echt niet dat iedereen het zou weten,net als jij.Jij zou het dan toch moeten begrijpen?’Selena knikte.’Hey!Hoi,’zei Alex die erbij kwam lopen.’Alex!’zei Evi,’Alex?Wat doe jij hier?’’Ik ben de halfbroer van Selena en Gabrielle,’zei hij grijnzend.’O!’zeiden Evi en Nathalie en staarden hem aan,’Gewéééldig!Join the club!’’Dat heeft hij al lang gedaan,’zei Peter die ertussen kwam met een knipoog.’Is Gabrielle er niet?’merkte Tobey op.’Neen,’zei Selena lacherig en keek hem aan.’Volgens mij heeft hij een oogje op haar!’fluisterde Evi in haar oor.Dan klonk er gekraak voor hen en vielen er allemaal takken naar beneden,met een mens erbij.Door het stof dat opvloog konden ze hem nog niet goed zien.

Reageer (2)

  • Pylae

    Evi joins Alex.
    Selena joins Peter.
    Edmund joins Bella.
    Jake joins Selena but thats imposibble.
    Daniel joins Bella but thats so not possible.

    xd.

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Hahahahahaha. Caspian de ballerina. :X
    Wow, er zijn wel heel veel mensen verliefd. x3
    Nathalie likes. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen