{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and thirty-nine.]
De foto is
Raven keek hem aan,dacht even na en knikte dan:’Dat is waar!Hélémaal waar!Hoe wilde je dat dan doen?’”Wel,’legde Alex uit,’We kùnnen naar de plek gaan waar ze hun paarden en wapens houden,de paarden laten lopen en de wapens weggooien.’’Dat is eens een idee!’zei Susan en op dat onverwachte moment sloeg ze met haar vuist op tafel.’Dat gaan we doen!’zei Alexander,Selena keek hem glimlachend aan.Nooit had ze hem zo enthousiast gezien,’Ik weet de weg wel.’’Jeah!’zei Evi,’We gaan eens agressief voor hen doen!’Iedereen begon te lachen en Evi stopte haar vuurrode hoofd weg.Snel gingen ze naar buiten,nu niet Caspian aan kop maar Alexander.Ze gingen naar een ruige plaats bij een net zilveren meer.Niemand was er,en dat was raar.’Ze zijn allemaal in het dorp,’deelde Alexander mee.’Meisjes spotten,’vulde Peter knarsetandend aan.’Ik had hem bijna aangevallen,’zei Alex kwaad.Selena zuchtte weer en rolde met haar ogen naar Evi en Nathalie.De paarden stonden buiten aan de stal vastgeknoopt met hun teugels.’Het zijn niet-pratende dieren.Hopelijk zijn ze nìet zo stom om direct terug te komen.’zei Caspian.Nathalie liep naar een rosbruin paard en begon het te aaien;’Maar ze hebben niets gedaan.Als we ze laten schrikken krijgen ze misschien een hartaanval!’’Nathalieeeee,’zei Tobey,’Wat wil je,dat zij ons verslaan òf we laten de paarden schrikken en dan winnen wij.’’Dat wij winnen,’zei ze direct,’Dat spreekt voor zich.’’Dus laat de paarden dan doen;ik begrijp je wel hoor,zusje,’zei Tobey wijs.’Wijze Tobey,’zei Evi met grote ogen.Dus ze begonnen te roepen en vannalles te doen om de paarden op te hitsen,wat uiteindelijk lukte.Met de zwaarden deden ze een soort van spelletje.Ken je het spelletje waar je een kei zo ver mogelijk in het waten moet ketsen?Wel,dit was ongeveer hetzelfde maar dan met zwaarden,en hoe serieus het eigenlijk moest zijn,ze beleefden er plezier aan.Toen ze dan vertrokken,nam Selena de kans om Caspians woorden te bevestigen.
Reageer (2)
Mag ik door die foto flauw vallen -snakt naar adem.
1 decennium geledenDie foto is inderdaad vet kjoet.
1 decennium geleden