Foto bij 1

Kudo's & Reactie's zou ik heel fijn vinden! (H)

1. ~ Melany Reesbeek.

Ik staarde over de rand van het balkon naar beneden. Dat sommige mensen hier vanaf springen? Dan moet je je wel heel erg ongelukkig voelen, gelukkig ben ik Melany Reesbeek! Dat zou nooit in me opkomen. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik heb ook wel geluk met mijn leven. Veel vrienden, aardige zus, super ouders en natuurlijk Pico, mijn pony en beste vriend. Ik draai me om en loop terug mijn kamer in, waar ik snel een bruin/zwarte rijbroek uit de kast pak en die aantrek. Daarna storm ik van de trap en loop ik naar de keuken, waar mijn moeder staat. 'Mam! Ik ben weg. Pico!' ik wacht niet op antwoord en ren naar buiten, waar ik Pico uit de bak haal en vlug borstel en zadel, ik zet mijn cap op, en stijg op. Daarna singel ik, in het zadel zittend, nogmaals aan en druk ik mijn kuiten aan. Ik maak mijn teugels op maat en stap de weg op.

Ik druk nogmaals mijn kuiten aan, en ga over is een rustige draf. 'Braaf Pico!' lach ik. 'Dat is goed, rustig blijven hé!?' ik zeg dit meer om mezelf gerust te stellen, maar goed. Net als ik weer wil overgaan in stap rijd er een auto met een noodgang voorbij! Ik voel hoe Pico begint te steigeren, en daarna keihard begint te galopperen, daarna volgt er een klap en word alles zwart voor mijn ogen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen