Foto bij The Tour

Sorry voor het lange wachten, maar hier is dan eindelijk het volgende deel... Enjoy!

Weken verstreken, en de band werd steeds drukker met de publiciteit en ook het plannen van de tour.

De jongens hadden elke dag wel wat te doen, een telefoon interview, dan een fotoshoot, en dan moesten ze weer op de radio of tv verschijnen. Iedereen wou weten hoe het met het opkomende bandje ging, en wat ze allemaal van plan waren.

Ondertussen hadden ze hun eerste CD al uitgebracht, en waren ze druk aan het plannen voor de tour. Dit mochten ze natuurlijk nog niet verklappen, en de jongens wisten ook altijd hun lippen op elkaar te houden.

Toen was het eindelijk zo ver, ze mochten de tourbus gaan vol gooien, en zich gaan voorbereiden op de tour. Ze zouden 2 maanden onderweg zijn, en vele europese landen verblijden met een concert. Ookal waren ze nog niet echt bekend overal, door deze tour hoopten de jongens dat ze meer bekendheid zouden creëren, om na deze tour nog een tour te kunnen en mogen doen.

Het ging heel goed tussen Bill en Ashley, al vond Bill het soms wel moeilijk dat Ashley liever niet met hem naar plekken toe ging, en het niet zo had op de band en de publiciteit ervan. Samen hadden ze besloten dat het misschien ook maar beter was voor de buitenwereld om nog maar niet te weten dat ze een stel waren. Maar toch wou Bill wel dat Ashley mee ging met in ieder geval de eerste show, hij had haar nodig aan zijn zij. Dat leek Ashley helemaal niks toe, en had dit ook tegen Bill gezegd, hij accepteerde haar keus. Maar toen ze later met Georg over had, en het voor hem ook belangrijk was dat ze kwam, besloot ze, zonder Bill's weten om toch maar te gaan kijken....

Reageer (7)

  • AirJess

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Raveness

    snel verder gaan hoor!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen