Chapter 3
'Gaan we het water in? Er zijn namelijk amper golven.' vroeg ik aan mijn moeder. 'Niet zo handig denk ik, het water hier is koud.' Ik zuchtte 'Mam alles is hier koud. Ik moet zelfs nieuwe rijbroeken kopen, omdat deze dikwijls gewoon te dun zijn.' 'laten we eerst maar het huis opknappen, we hebben de hele vakantie de tijd lieverd.' Ik zuchtte. 'Kom we gaan terug.' ik draaide Willy om en stapte rustig. 'Lieverd vanavond komt er een mevrouw die ik ken en ze neemt haar dochter mee, ik wil dat je aardig doet, ze is net zo oud als jij.' ik haalde mijn schouders op en we liepen naar de stallen toe. Ik zadelde Willy af en deed de regen deken om zodat hij in de wei kon staan met de Mango en Flame de nieuwe hengst. We liepen rustig naar binnen toe. 'Mam, waar staat de verf, ik ben nog geen eens aan mijn eigen kamer begonnen.' 'Het staat allemaal op de overloop.' ik liep de krakende trap op naar boven. Ik pakte de twee grote bakken met wit en licht groen mijn lievelingskleur, ik was net lekker bezig en en mee aan het zingen met de radio die ik aanhad gezet. 'Hey' ik schrok. 'Oh, hoi.' het was Embry. 'Moet ik helpen?' 'Is goed.' 'Dus hoe gaat het met jou?' 'Goed denk ik?' oh wat was ik weer sarcastisch bezig. Ik luisterde naar zijn verhalen terwijl we aan het schilderen waren. 'Ik doe vandaag alleen de groene muur.'zei ik toen Embry de bak met witte verf open wou maken. 'Ga je mee naar het strand? Mijn vrienden zijn er ook.' 'Oké, moet ik een bikini aan?' 'Wat jij wilt.' ik zuchtte en dacht na, ze gooide me vast in het water en dan... dan veranderde ik in een monster met krachten en dan moest weer vluchten. 'Hallo? Ga je mee?' 'Ja maar ik ga het water niet in hoor.' hij knikte en samen liepen we door het bos richting het strand waar we uitkwamen op een grote klif, er waren jongens met enkel een korte spijkerbroek en ook maar drie meisjes. 'Zo zo wie is dat Embry?' vroeg één van de vier. 'Dit is nou Jimber.' 'Ben jij dat meisje van het spookboerderij?' 'Ja en ik ga jullie allemaal opeten.' zei ik hardstikke serieus, waarna de jongens lachte. 'Jimber, dit zijn Jacob, Seth, Quil, Jared en die meisjes daar zijn Kim, Leah en Rachel.' ik knikte en ging zitten naast Kim. 'Zit je hier op school?' 'Ja, ik heb nog geen boeken gehad of zo.' 'Daar zitten wij op school, en we doen echt alleen maar domme dingen.' ik zuchtte en voelde twee armen om mijn middel. 'Als je het waagt!' gilde ik, nog steeds wist ik niet wie het was maar diegene sprong al met mij in zijn armen, ik gilde en niet van pret maar van angst, ik zou veranderen en snel dook ik op de stenen bodem en voelde mijn voeten al verdwijnen, gelukkig zag ik een opening, een grot...
wat zal er gebeuren???
de nieuwe naam is Flame
Dank u manon
Reageer (4)
Ooehh,
1 decennium geledenik ben een keertje voorover van m'n paard afgevallen, ze was namelijk gevallen en toen het opstond stond het op m'n knie,
En dan kan je 5 weken niet rijden -.-"
whaha,
maar ja snel verder!
meermin?
1 decennium geledensnel verder
Graag gedaan hoor
1 decennium geledenAwesome snel verder
1 decennium geleden