Ik heb egt het idee dat niemand mijn story leest? ':'(
Kudo + Reactie????

Nadat ik paard voor Ralf had geregeld, leerde ik hem opzadelen, opstijgen en de andere basics.
"Goed." zei ik. "Volg me nu maar.". En ik reed de bak uit. Ralf begon te protesteren. "Maar, ik heb nog nooit echt les gehad, laat staan in het bos gereden!" riep hij paniekerig. "Dan wordt dit je eerste keer." zei ik lachend. Ik zocht een breed pad uit, zodat we naast elkaar konden rijden.
Ik spoorde Boy aan zodat ik draven. Ook al wou Ralf niet, zijn paard begon toch mee te draven. Ik lachte me kapot. "Ralf, ik had je toch uitgelegd hoe je moet gaan zitten!" probeerde ik streng te zeggen.
Maar dat lukte niet echt, Ralf zat heel stuntelig op Flower. Wat er toch ook wel schattig uit zag.
"Wacht maar tot we gaan galopperen!" riep ik. "Wat?? Nee! Echt niet!" riep Ralf in paniek. "Hoe wil je anders over die boomstam heenkomen?" vroeg ik "Draven kan ook wel, maar galop zit beter.". Ralf zag er nu wel heel zielig uit, dus ik hield halt en greep Flower bij haar teugels.
Toen stonden we allebei stil. "Thanks!" zei Ralf, angstig kijkend naar de boomstam die een paar meter verderop lag. "Graag gedaan hoor!" zei ik, "Kom, laten we terug gaan naar de manege.". "Goed!" zei Ralf, "Maar dan wel in stap!"

Reageer (2)

  • PeterXpan

    heey wij lezen je ver haal en het is echt leuk hoor _O_

    1 decennium geleden
  • XxLxX

    Hahaah, ik had me vriendje een keer overgehaald om op een paard te gaan zitten, nou ik kan je zeggen toen ie begon te lopen vond hij het ook niet bepaalt geweldig, ik heb me echt dood gelachen hahahxD
    Maargoed leuk verhaal!
    snel verder(heart2)
    'Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen