naruto wordt wakker maar er is niemand??! hij gaat op onderzoek uit!

*snurk snurk* *tweettweet*
naruto slaapt,hij droomt dat hij wordt achtervold door boze kommen ramen
naruto: nee bajore ga weg!! ik heb je niks gedaan!:(naruto springt wakker van zijn bed.
naruto zucht.
hij wilt wat gaan eten maar besluit de boze ramen kommen overteslaan.
oppeens beseft hij dat may er niet is.
naruto: waar is may bajore!!shit ik had haar belooft dat ik haar zou beschermen!
vlug doet hij zijn oranje vest aan, die may weg had gehaald om zijn wonden te beshermen.
hij rent uit het soort grot huis.
shit waar moet ik heen! hij hoort vage bewegingen, hij kijkt richting
het geluid.
daar!,daar zie ik water!
hij rent er zo snel als hij kan naar toe,bij een beekje stopt hij
en verstopt hij zich achter een boom.
en meisje met een mooie lange kimono en een mandje rode bessen wast haar gezicht.
naruto herkent de bessen meteen! de bessen die hij had opgegeten voordat hij in het ravijn viel. maar belangrijker, het meisje, langzaam
herkent hij haar.het meisje doet haar voeten een het beekje en doet haar kimonon zachtjes omlaag naruto met een zachte stem: may....voordat ze haar kimono verder en lager uitdeed merkte ze de stem op. ze sprong uit het beekje hoog in de lucht, het water plensde in sierlijke beweginen op de grond. may: wie is daar!!!!?:@may schopte tegen elke boom aan rond het beekje. naruto kreeg trillingen. naruto: wat moet ik nu doen! nog vier bomen verder en ze is bij mij! may merkte al snel de stem op met bijna al haar kracht schopte ze tegen de boom van naruto aan en schreeuwde: vieze pervert!:@:@!
naruto ligt half dood op de grond:a-a-a-au!:(,ikben geen pervert!nu may hem liggend op de grond kan zien is ze verbaast dat het naruto is. may: uhmmm:$sorry naruto-sama:$ik-i-ik dacht dat je een...:$may maakt haar zin niet af uit de schaamte.
ze staat een paar seconden stil maar daarna plukt ze een paar vreemd uitziende bladeren die naast het beekje stonde ze perst het sap van de bessen erop en wilt de bladeren met bessensap op naruto's been doen maar net voordat de bladeren naruto's been aanraken schiet naruto tien meter verderop uit! naruto: haal die vreemde bessen weg vam me bajore! :(!! may; uhmm:$naruto-sama dit zijn healbessen die zijn niet om op te eten maar om te genezen! de sap geeft een krachtige energie door aan je lichaam dat de pijn vermindert.naruto:|stat voor stap komt hij met moeite dichterbij.als hij eenmaaal vlak naast may zit laat hij zich ontspannen.
may smeert de besbladeren om zijn been naruto: auuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wacht is ff bajore! het doet niet eens pijn!:)may lacht. naruto's been is eindelijk een beetje tot rust gekomen. naruto hoort weer bewegingen... maar dit keer komen ze niet van may....

Reageer (3)

  • SnoopyTheDog

    Lol

    Naruto had nou niets gezegd xD

    Snel verder (Y)

    1 decennium geleden
  • Morgenster

    Ahhhhhhh stoute naruto.
    Je krijgt vandaag geen koekjes meerxD

    1 decennium geleden
  • xNyandaful

    Oeeeh Naruto je had haar bijna naakt gezien!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen