Cinthia P.O.V

Ik verveel me altijd ze erg als Seth er niet is. Eerst kon ik nog bij Alice langs, maar ja, dat gaat nu niet meer. Maar lang leve mobieltjes en internet. Hey Alice. Cinthia! Oké, fijn, nu was ik doof. Red me van verveling Sorry schat, we zijn beetje druk. We gaan binnenkort weer naar school. Leuk, heb je er zin in? Ach ja, zin... Ik wou dat jij ook mee kon. Het is hier redelijk dood. En om eerlijk te zijn, Jacob werkt op mijn zenuwen. Ach, arme jij. Leer er maar mee leven schat. Ik moet gaan. Kom je zondag? Ja, natuurlijk! Bye!

Zondag. Eigenlijk had ik er geen zin in, maar ja. Ik ging een beetje verveeld achter de computer zitten. Ik zette een liedje op van een film die ik al veel te vaak had gezien. Turn up the music van Lemonade mouth. Het was zo'n film die ik duizend keer kon zien zonder er genoeg van er krijgen. Ik was dol op de muziek, het verhaal... Ik zong zachtjes mee. 'Wow, jij kan goed zingen,'hoorde ik een stem achter me. Het was Paul. 'Ook hallo,'zei ik. 'En bedankt, niet sarcastisch.'Hij lachte. 'Oké, kijk me niet zo eng aan,'zei ik. 'Wat is er?'vroeg Paul schijnheilig. Oh mijn god, wat was hij nu weer van plan?

Reageer (4)

  • IamRenesmee

    snel verder sgatje love your story Xxxxxxx (H)

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Tweetybum

    Wat? Wat? Wat? Snel Verder!!

    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen