DE witharige man en de donkerharige vrouw draaiden zich om en de vrouw haar hand naar me uitsteken, maar de man sloeg hem weg.
De vrouw keek hem verbaasd aan, en hij fluisterde geluidloos,
"weasley"
"WAT IS DIT?! IK HAD DIT VERBODEN!"
Ik werd nogal bang en wou insinctief wegrennen, maar scorpius bleef rustig.
"Vader, blijf rustig het is niet zo erg als u denkt."
"WAT IS ER DAN NIET ZO ERG AAN DAT JIJ MET EEN MODDERBLOED TELG GAAT?! EN NIET SOLLEN MET MIJ!"
Ik was een beetje beledigd door de opmerking 'modderbloed telg' van Scorpius' vader, maar ik was zo verstandig niks te zeggen.
"Nou, ten eerste, niemand geeft meer iets om bloedstatus, alleen jij."
Dit leek hem niet te kalmeren.
"Ten tweede, ik hou van haar, en als het mis loopt, dan heeft u uw zin."
Net toen Scorpius' vader weer wat wou gaan zeggen, de woede stond nog in zijn ogen, onderbrak zijn vrouw hem.
"Draco, blijf rustig het zijn kinderen, en misschien is het echt niet zo erg als je denkt, en het lijkt me een heel aardig meisje"
Ik keek de vrouw dankbaar aan.
De man die blijkbaar draco heette leek hierdoor iets te kalmeren.
"Ja, we kunnen zien hoe het gaat" Zei hij knarsetandend.
Toen stak hij opeens zijn hand naar me uit, en ik dacht dat hij me ging slaan.
Maar hij zei "Ik ben draco malfoy, Rose Weasley toch?"
Dat laatste probeerde hij niet uit te spugen, maar het lukte hem niet.
"Ja, meneer aangenaam."
Hij knikte stijfjes.
"Dag, rose, ik ben Astoria Malfoy."
Ik schudde haar hand en glimlachte.
Toen mijn naar werd geroepen keek ik om
"Rose, we gaan, nu komen!"
Het was m'n vader en hij was nog steeds niet echt gekalmeerd.
Ik zei gedag tegen scorpius en kust hem nog even vluchtig, en rende toen naar mijn vader.

Reageer (3)

  • McGuiness

    Whaha^^
    Verder<3

    1 decennium geleden
  • Fidem

    wauw, Draco is ook weer lekker aardig.
    Nu Harry nog, oh oh
    xxxx

    1 decennium geleden
  • katl1

    Verder!!!
    Nog eentje vandaag??? (A) (of meer mag natuurlijk ook ;))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen