Omdat dit het laatste hoofdstuk is, zet ik de vertaling hier ipv onderaan. Je zult wel merken waarom.
Lees dit alsjeblieft! Ik weet dat ik af en toe ratel, maar dit is erg belangrijk.
Ik zou het alleszinds kunnen waarderen als nu iedereen die dit verhaal graag las zijn eerlijke mening over het verhaal zou willen achterlaten in de reacties. Het is mijn laatste kans om jullie stem te horen over mijn werk en hoewel dit niet mijn eerste is, is dit één van de stories waar ik echt heel veel waarde aan hecht en daarom is dat evenals zo met jullie reacties hierop. Dus alsjeblieft, ik weet niet hoe ik het jullie beter kan duidelijk maken. Het betekent veel voor me. Bedankt in ieder geval aan iedereen die dit verhaal gelezen heeft! <3.


1. “Bill…” – “Ssssht.”
2. “Auw!” – “Heb je je pijn gedaan?”
3.” Nee, het gaat wel.”
4. “Ben je gelukkig?”
5. “Bij jou, altijd.”
6. “Jij?”
7. “Zo gelukkig als nooit tevoren.”
8. “In onze wereld.”

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • WildIsTheWind

    Ik ben laat, zowel bewust als onbewust.
    Het was en is een hartverwarmend verhaal.
    Ik vind het ongelofelijk mooi en speciaal.
    En dat is mijn mening.
    (:

    1 decennium geleden
  • mayonaka

    Ik ben slecht met beoordelingen maar ik vond het verhaal echt geweldig!!
    er zat gevoel in en het was een fijne schrijfstijl om te lezen.

    Heb enorm genoten van je verhaal :D

    xXx Desi

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Je wilt een heel eerlijk antwoord, je krijgt een heel eerlijk antwoord.
    Zoals je weet, ben ik een zeer grote fan van al jouw stories, zo ook van deze. Je hebt een geweldige schrijfstijl die leuk blijft om te lezen, het wordt nooit saai. Je lezers, ik toch zeker, kunnen zich daardoor ook ontzettend goed inleven in de personages, en dat zijn zeker elementen die een goed verhaal moet bevatten. Geloof mij als ik zeg, dat in deze story die elementen zeker terug te vinden zijn! ;) Keep up the good work ,girl! ;)
    En veel succes nog met je manuscript!! (flower)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen