Btw, tips en alles zijn ook welkom& als jij een leuk verhaal heb, stuur dan een berichtje in mijn gb !
Xxxxx.

"Dat ik hartstikke gek op je ben" fluistert hij, hij bloost ook. Hij kijkt naar zijn schoenen, volgens mij durft hij mij niet aan te kijken.
Nu moet ik ook de waarheid vertellen, kom op Jolijn.
"Ik vind je ook leuk" zeg ik blozend.
Ik kijk hem aan hij kijkt mij ook aan. Dan raken zijn lippen de mijne het voelt allemaal zo vertrouwd, die hand, die knuffel en nu deze zoen. Ik voel me veilig bij hem. Ik haal mijn lippen van de zijne af en zeg: "ik hou van je" "ik hou meer van jou shawty" hij drukt zijn lippen weer op die van mij, ik leg mijn handen in zijn nek en hij legt zijn handen op mijn rug. "Ik heb nog 1 vraag Jolijn" zegt Justin zachtjes. "Wat dan?" "Zijn we nu, vriendje en vriendinnetje?" vraagt hij blozend. "Ja, maar 1 ding" probeer ik nieuwsgierig te zeggen. "Wat dan?" vraagt hij nu nieuwsgierig. "Als ik het vriendinnetje mag zijn" zeg ik lachend. "Haha, ik vind alles best&ik doe alles voor je Jolijn". Dan drukt hij weer zijn lippen op de mijne. Het moment lijkt eeuwig te duren en dat vind ik fijn. Het moment word verstoort door 2 mensen achter in de bosjes zitten. "Ja en nou is het wel genoeg" Zegt de ene. "Ryan & Chaz" zegt Justin boos. De 2 jongens komen de bosjes uit. Ze komen op me afstormen. "Hoi" zeggen ze tegelijkertijd enthousiast. "Haaai" probeer ik ook enthousiast te zeggen. "Dus jij bent Jolijn?" zegt een jongen met kort bruin haar. "Ja, ik ben Jolijn.
 Ik weet nog steeds niet wie, wie is. 
"Wie is wie?" zeg ik een beetje blozend. Ze moeten allemaal lachen."Haha ik ben Ryan, de kleinste. "en ik ben dus Chaz de langste." "Jongens, maak haar niet in de war" zegt Justin geïrriteerd." "Oke oke." "Ik ben Chaz en ik ben de kleinste en dat is Ryan de langste." zegt Chaz. "Nu weet ik het" zeg ik met een glimlach. "Zullen we jullie weer alleen laten?" zegt Ryan. "Nee, hoeft niet hoor jullie hebben toch al het moment verstoord" mompelt Justin. Ik moet lachen en geef Justin een kus op zijn wang. Toen het gesprek een beetje dood liep zei ik: "zullen we maar gaan?". "Ja is goed" zei Justin. Toen we naar de auto liepen werd ik helemaal 'bestalkt' met vragen door Ryan&Chaz. Zoals: "Wie was je eerste vriendje en Van wie kreeg je je eerste zoen?" Op sommige vragen moest ik wel lachen. Maar ik zag dat Justin maar een beetje voor zich uit aan het staren was. "He gaat alles wel goed" vroeg ik aan Justin. Hij reageerde niet. "Hallo, Justin, Aarde aan Bieber" zei ik terwijl ik met mijn hand voor zijn ogen zwaaide. "O uh ja het gaat wel hoor" zeqt hij nog steeds een beetje afwezig. Ik pak zijn hand en ik geef hem een kus. Hij is er gelijk weer helemaal bij. "O nee hè gaan ze weer dat kleffe gedoe doen" zegt Ryan. "Jaloers?" Zegt Justin. "Waarop zou ik jaloers moeten zijn" zegt Ryan. "Nou omdat ik het mooiste en liefste meisje van de hele wereld heb" hij geeft me een kus op mijn wang. Ryan en Chaz zuchten. Als we nog steeds naar de auto lopen hebben Ik&Justin 'ruzie' om wie meer om elkaar geeft. Als we bijna bij de auto komen zegt Chaz: " Oké en stop, jullie houden gewoon even veel van elkaar, probleem opgelost?" Iedereen moet lachen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen