Deel 34
Make it or hate it

'Wacht', hoor ik plots achter me. Ik draai me om en zie Bill in de deuropening staan. Hij ziet er niet bepaald goed uit, zijn mascara zit over heel zijn gezicht en zijn haar ligt alle kanten op. 'Laat het me uitleggen' zegt hij dan. Ik kijk naar zijn ogen en schud zachtjes mijn hoofd. 'Nee Bill, hier is geen enkel excuus goed voor' zei ik zacht. Ik draai me terug op en stap verder richting de lift. 'Ik laat je niet zomaar weg gaan', hoor ik plots in mijn oor terwijl iemand mijn arm vast pakt. Ik kijk terug naar Bill en stem dan maar in. 'Kom je anders om 7 uur terug naar hier?' vraagt Bill. 'Is goed' zeg ik stil. Ik doe Bill zijn hand van mijn arm en ga de lift in.

Ik ben terug op weg naar het hotel. Het is ondertussen kwart voor zeven. Ik heb uitgelegd aan Luna dat ik ging praten met 'Jonas'. Ik heb ook al mijn koffers mee, want ik wil haar niet meer tot last zijn. Ik denk niet dat ik nog hier zou slapen, maar ik zal hier wel ergens een motel vinden ofzo, hoop ik. Ik ga richting de lift en laat mijn koffers beneden staan, voor de zekerheid doe ik er nog een slot om zodat ze niet verdwijnen. Ik ga naar verdieping 6 en wandel uit de lift als die open gaat. Ik wandel voorzicht naar zijn hotelkamer en klop op de deur. Na een tijd doet Bill open. Hij ziet er al veel beter uit, zijn haar ligt mooi om zijn schouders en de make-up is er af gehaald. 'Kom binnen' zegt hij dan.

Reageer (1)

  • Beccaa

    Verdeeeeer ;o x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen