De brief
Ik word wakker door een gsm. Mijn gsm. Ik kijk op het scherm. Bill belt. Ik neem toch niet op. Wat denk hij wel? Ik zet mijn gsm weg en draai me om. Het bed van Luna is leeg dus sta ik ook maar op. Ik ga in mijn pyjama naar beneden en zie Luna aan tafel zitten met een kom cornflakes voor haar neus. Ze lacht naar me. 'Goed geslapen?' vraagt ze dan lief. 'Tuurlijk, jij?' vraag ik. 'Ook, is cornflakes goed?' vraagt ze als ze opstaat en naar de keuken gaat. 'Ja tuurlijk' antwoord ik. 'Ga al maar aan tafel zitten, ik maak het wel even' roept ze vanuit de keuken. Ik ga aan tafel ziiten, over de plaats waar zij net zat. 'Waar zijn je ouders?' vraag ik dan als ik niemand anders zie. 'Uhm, die zijn mijn broer naar z'n lief doen' antwoord ze als ze met een kom cornflakes naar me toe komt wandelen. We eten ons cornflakes op en dan gaat Luna eerst in de douche.
Ik zit wat tv te kijken, maar er is niet echt iets intressants. Ik zie witte bladeren en schrijfgerief op een bureau liggen. Ik ga er naartoe en besluit een brief voor Bill te schrijven. Waarin staat dat het officiëel uit is tussen ons.
Ik zit wat tv te kijken, maar er is niet echt iets intressants. Ik zie witte bladeren en schrijfgerief op een bureau liggen. Ik ga er naartoe en besluit een brief voor Bill te schrijven. Waarin staat dat het officiëel uit is tussen ons.
Liefst Bill,
je ziet het waarschijnlijk al wel aankomen he?
Maar Bill, geef het op met me te bellen en uitvluchten te verzinnen.
Denk je echt dat ik dat ge geloven?
Sorry Bill, maar je deed me pijn, veel pijn.
Ik dacht echt dat je van me hield, en nooit zoiets zou doen.
Blijkbaar had ik het mis, en ik dacht ook dat je nog maagd was?
Maar waarschijnlijk was het niet de eerst keer dat je me iemand anders naar bed ging.
Bill, ik snap niet waarom je me dit aan doet?
Heb ik iets verkeerds gedaan?
Vertelde me dat dan, dan kon ik er iets aan doen.
Bill, ik snap het gewoon niet meer.
Je beloofde me dat je me nooit ging bedriegen, en nooit ging liegen.
Je hebt ze alle2 gedaan, dus mijn vertrouwen heb je niet meer.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar Bill het is uit tussen ons.
Over en uit!
Het doet me pijn om dat te zeggen, want je weet dat ik zielsveel van je hou!
Maar Bill, ik kan niet leven met iemand die achter mijn rug met andere meisjes naar bed gaat.
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik denk niet dat het ooit nog goed komt tussen ons.
Ik wil zelfs maar geen vrienden meer zijn, daar deed je me te veel pijn voor.
Ikdacht dat dit een zalige vakantie ging worden, dat we veel plezier gingen maken en ook veel romantiche dingen gingen doen.
Maar ik had het fout.
Sorry Bill, maar ik wil je nooit meer zien!
3
Reageer (3)
Juà Kbén Mischien Wat Later Met de Reactie,
1 decennium geledenmaar lieveke ik heb ut fuckin druk met school toetsen taaken en geweetwel ['x
Soorry daarvoor School Is Kut --'
+ Deze is Geweldig^^
Zoo zielig 3
1 decennium geledenSnel verdeerr
X zoee lieft uu