Toch nog een beetje plezier
[Jou Pov]
Als het gestopt is met regenen sta ik op en wandel wat verder. Ik ben het beu de hele tijd rond te wandelen en dan besluit ik toch maar naar Luna terug te gaan. Ik ga naar het bos en wandel er snel in. Na een paar mintuutjes kom ik aan bij het hutje en klop weer op de deur. Luna komt al snel opdoen. 'Zo, leuk je weer te zien!' zegt ze dan blij. Ik lach. 'Uhm, ik heb geen slaapplaats' zeg ik dan stil. 'Ow, je kan bij ons wel blijven slapen hoor. Maar verbleef jij niet in een hotel?' vraagt ze dan. 'Uhm, lang verhaal' zeg ik. Ze knikt begrijpend. 'Ik pak snel even mijn spullen en dan zullen we naar mijn huis gaan' zegt ze nog snel voor ze weer in de hut verdwijnt. Ik wacht even en al snel is ze er terug. 'Volg mij maar' zegt ze. We wandelen het bos uit en wandelen dan nog een stukje. Al snel zijn we er en doet Luna de deur open.
Ik wandel achter haar naar binnen en zie aan vrouw naar me kijken. 'Mam, dit is Nele. Een vriendin, mag ze hier blijven slapen?' hoor ik Luna vragen. Ze knikt en lacht eens vriendelijk naar me. 'Volg mij maar' zegt Luna als ze de trap op loopt. Ik sleur met mijn 2 valisen naar boven en dan gaat ze een kamer in. Leg je valisen hier maar ergens neer' zegt ze. Ik glimlach en zet ze dus ergens neer in de kamer. Haar slaapkamer geloof ik. 'Wil je er al over praten?' vraagt ze als ze op haar bed gaat zitten. 'Misschien is dat wel het beste, ja' en ik ga naast haar zitten. 'Het hoeft niet hoor, maar misschien lucht het gewoon op als je het aan iemand verteld' zegt ze dan. Ik lach eens en begin dan dus te bellen. 'Wel, ik had een vriendje. Omdat we een jaar samen waren gingen we 2 maanden op vakantie naar hier, HawaÏ. We zijn hier al een paar dagen in een hotel en gisteren gingen we naar een fuif. Ik ging naar de wc en.. Ach, ik ga niet alles vertellen, Bi- uhm m'n ex-vriendje is vreemdgegaan' zeg ik dan. 'Ow' kon ze er alleen maar uitbrengen. 'Ik zei wel Ex-vriendje en ik sprak in het verleden, maar officieel zijn we eigenlijk nog samen' zeg ik dan nog. Ze keek even naar beneden. 'Hoe noemt hij?' vraagt ze dan wat blijer. Ik lach eens lief, maar zou niet weten wat ik nu moet antwoorden. 'Uhm, Jonas' lieg ik dan. Ze lacht eens. 'We zullen je wat vrolijker gaan maken' zei ze toen ze me recht trok en met mij naar de badkamer liep. Ze pakte haar Meke-Up en begin me te schminken. Ik lachte af en toe, het resultaat was wel mooi. Daarna moest ik haar schmiken, dat zag er al minder gelukt uit, maar toch nog toonbaar. Daarna, gingen we ons verkleeden. We deden van de gekste kleren aan en combieerde veel kleren met elkaar. Daarna gingen we foto's trekken! Het was echt super en ik heb me kapot gelachen. Daarna gingen we de schmink er maar terug af doen en deded we onze pyjama aan. Ik mocht in een bed dat naast haar bed lag slapen en viel dan al snel in slaap.
Reageer (2)
VERDERR
1 decennium geledenB
E
G
R
E
P
E
N
luvjoee
Gij Schrijft Mooi Juàà! ö
1 decennium geledenVERDER<3