[Bill pov]
Nele was even naar de wc en er kwam een meisje naar me toe, genaamd Zoë. Ze had mooi bruin haar en bruine ogen. We begonnen een gesprek en daarna stelden ze me voor aan haar vrienden. Ze was heel lief en vriendelijk. Na een tijdje vroeg ze of ik mee naar buiten wou gaan. Ik ging maar mee, maar had niet gedacht wat er toen ging gebeuren. Ze duwde me tegen de muur en begon me hevig te zoenen. En als dat nog niet het ergsste was, ze wou mijn T-shirt uit doen, maar natuurlijk hield ik haar tegen. Toen kwamen die stomme vriendjes van haar en namen me mee naar weet ik veel waar. Hoe hard ik ook tegen spartelde, ze waren te sterk. Opeens kom ik aan bij het hotel waar ik en Nele ook verblijven.

Ze namen me mee naar binnen en gingen op het 6de verdiep een kamer binnen. Haar vrienden legde me op het bed en maakten me aan het bed vast me van die klote handboeien. Daarna gingen haar vrienden weg en bleef zijn nog alleen achter. Voor de rest kan je raden wat er gebeurd. Hou hard ik ook schreeuwe en deed, ze gaf niet toe.

Daarna deed ze haar kleren terug aan en deed ze de mijne ook aan, alsof ik dat zelf niet kan de Bitch. Ze gaat naar de badkamer na dat ze mijn handboeien had los gedaan. Ik was zo boos mijn T-shirt was gescheurd omdat had niet door mijn hoofd ging door die klote handboeien. Ik hou mijn T-shirt maar dus gewoon vast en verlaat dan snel de kamer. Als ik de deur net dichtdoe zie ik Nele boos naar me kijken. Fuck, dit is niet goed. Ze krijgt tranen in haar ogen en loopt snel weg. 'Nele wacht!' ik loop snel achter haar aan, maar eenmaal buiten zie ik haar nietmeer.

[Jou pov]
Ik word stil wakker en sta snel op. Ik heb helemaal niet goed geslapen op die stomme vloer. Ik hoopte dat de rest van de dag goed ging verlopen, en dat er niet iets met Bill is gebeurd. Maar te laat, plots zie ik Bill een paar kamers de deur uitgaan. Erger, met zijn T-shirt is zijn handen en met zijn haar riem maar half toe. Ik kijk hem even aan en hij kijkt ook, maar zonder enige emotie. Ik kan de tranen niet meer bedwingen en loop snel weg. Ik hoor Bill nog iets roepen, maar negeer hem voor de rest. Als ik buiten ben zie ik in de verte een bos en besluit daar maar naar toe te gaan. Als ik maar ver weg ben, ver weg van Bill.

Na een paar minuutjes kom ik eindelijk aan bij het bos en stap er voorzichtig in. Een eindje verderop zie ik een klein hutje. Ik zie er een lichtje branden dus klop ik op de deur. Niet veel later komt er iemand open doen.

Reageer (2)

  • Stfnisoundss

    Gashj,Wat Erug.
    Maar Snéél Verder [:

    1 decennium geleden
  • TOMshit

    Oh GOSH__

    Veryy Gooodd

    Snel verder ^^

    Xx '<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen