Fuif
'Wat gaan we vandaag doen?' vraagt Bill als hij klaar is met eten. 'Weet ik nog niet sgat' antwoord ik als ik van het bed ga en alles wat op tafel ligt terug weg te zetten. 'Euhm, er is deze avond een fuif ergens verderop. Zullen we daar naartoe gaan?' vraagt Bill dan. Ik knik en ga als de tafel proper is in de zetel zitten. 'En wat kunnen we nu doen?' vraag ik dan verveeld. Bill denkt na. En heft daarna zijn schouders op. Ik kijk dan maar een beetje naar tv samen met Bill. 'Ooh Dora is bezig!' zeg ik blij als de post op Nickelodeon was. Bill lachte eens en we keken verder naar Dora.
[Die avond]
Ik sta in de badkamer mij klaar te maken. Ik heb een rood kleedje aan, met zwarte randen. Ik ben met mijn mascara bezig en als dat perfect op mijn gezicht is ga ik uit de badkamer. 'Je ziet er prachitg uit' fluisterd Bill in mijn oor voor dat hij in de badkamer verdwijnd. Na een tijdje is ook hij klaar en vertrekken we naar de fuif. 'Waar is die fuif eigenlijk, Bill?' vraag ik als we het hotel uitkomen. 'Een paar straten verder'. We wandelen dus een paar straten in en komen dan eindelijk aan bij de fuif.
We wandelen naar binnen en gaan meteen naar de bar. Bill en ik nemen beiden en pintje. Daarna gaan we de dansvloer op en beginnen we te 'dansen'. Als we moe zijn gaan we nog wat bestellen. En Bill neemt nu een gewone Cola zodat hij niet zat zou worden. Ik neem deze keer ook niets sterk, een Ice-Tea voldoet. Daarna dansen we nog veel en drinken ook nog wat, maar geen sterke dranken meer. Dus zat zullen we dan wel niet zijn. Ik ga even naar de wc. Als ik eruit kom kijk ik nog eens in de spiegel en zet mijn haar nog een keer goed. Als ik terug km vind ik Bill niet meer. Ach, misschien is hij ook even naar de wc. Ik wacht even tot ik Bill ergens zie staan. Hij staat met een meisje te praten. Jaloers ben ik niet hoor, hij is niet zat en ze praten alleen maar. Ik laat hem dan maar even en bestel nog een Ice-Tea. Als dat op is kijk ik nog even naar de plaats waar Bill stond bij het meisje. Bill is er niet meer, en het meisje ook niet. Ik zoek de hele dansvloer af, maar geen Bill te zien. Ik ga de jongens wc binnen en alle jongens kijken me raar aan, maar dat kan me niets schelen. Er is geen enkel wc open dus daar is Bill ook niet. In de meisjes wc zal hij natuurlijk niet zijn dus ga ik maar eens naar buiten. Ook al geen Bill te zien. Ik besluit dan maar terug naar het hotel te gaan.
Daar aangekomen ga ik naar ons hotelkamer en probeer de deur open te maken. Hij is nog opslot. Damn, en Bill hield altijd de sleutel bij. Nu kan ik nog niet eens mijn eigen kamer binnen. Waar zit hij toch? Ik ga tegen de deur van onze kamer zitten en er loopt een traan over mijn wang. Dit heeft Bill nog nooit gedaan. Ik veeg snel mijn traan weg en probeer snel positief te denken. Er zal vast wel een goeie reden zijn. Na een tijdje val ik voor de deur van onze kamer in slaap.
Reageer (2)
Oh,Wat erg ;o
1 decennium geledenMaar Snelverdr Lievrd
<3
Waaah echt supeerr goett !!ÖÖ
1 decennium geledenSnel Verderr ^^
X
'<3