Zon, zee en strand
Bill knikt. we wandelen uit de badkamer en nemen onze spullen. Ik neem een gewone zak en steek daar mijn spullen in. Ik neem dan mijn bikinie n ga naar de badkamer. Daar die ik hem aan en doe ik mijn gewone kleren er weer over. Dan wandel ik uit de badkamer en gaat Bill op zijn beurt. Daarna gaan we met de lift van verdieping 6 naar 0. Het lichtje van de lift staat op 0 en de deur gaat open. Wijgaan uit de lift terwijl anderen mensen erin stapen.
We wandelen hand in hand naar buiten en gaan richting strand. Na een paar minuutjes wandelen zijn we bij het strand. We zetten onze handdoeken ergens in het midden van het strand en gaan erop liggen. Ik trek mijn blous uit en laat mijn wit shortje nog even aan. 'Bill?' vraag ik zo lief mogenlijk. 'Wat is er?' vraagt hij lachend. 'Kan je me insmeren?' vraag ik als ik hem de zonnencrème laat zien. 'Tuurlijk' antwoord hij. Hij zet zich recht en gaat dan op mijn kont zitten. Hij neemt wat zonnencréme en spuit veel op mijn rug. Je hoeft niet te weten hoe koud dat wel niet was. Hij smeerd mijn rug in en gaat dan van me af. Ik dacht dat hij niets meer ging doen, maar daarna smeerde hij ook mijn benen in. Daarna smeerde ik Bill ook in en besloten we dan in de zee te gaan. Ik deed nog mijn shortje uit, nam zijn hand vast en liep met hem het water in. Bill had ijskoud, ik natuurlijk ook maar, Bill wou uit het water gaan. Ik hield hem tegen en deed hem kopje onder als straf. Hij kwam al proestend weer boven. Hij keek me nep boos aan. Ik ging naar hem toe, nam zijn gezicht tussen mijn handen en gaf hem een lange zoen. 'Sorry sgat' fluisterde ik daarna in zijn oor. Toen keek hij al veel blijer en nam me vast aan m'n heupen. 'Ik hou van je' fluisterde hij dan in mijn oor. Ik glimlachte en zei dan: 'Ik ook van jou'.
Nu gingen we wat dieper in het water en plaagden elkaar nog wat. Na een tijd besloten we terug uit het water te gaan. We gingen op onze handdoeken liggen, we bleven even liggen tot we droog waren. 'Bill, gaan we terug naar het hotel?' vroeg ik dan. 'Is goed'. We stonden op en ik neem mijn handdoek en steek het terug in mijn zak. Ik doe mijn roze blous nog aan en daaronder terug mijn wit, kort shortje. We liepen hand in hand richting hotel. 'Bill, mag ik op je rug?' vroeg ik dan lief. Hij lachte. Voor dat hij kon antwoorde liet ik zijn hand los en ging even naar achter. Ik loop op Bill af en spring op zijn rug. 'En wat als ik nu nee ging zeggen?' zei Bill dan lachend. 'Dan had je pech' antwoorde ik.
Als we voor het hotel staan spring ik van zijn rug en neem zijn hand weer. We gaan naar binnen en gaan meteen naar de lift. Ik duwde op het knopje en een minuutje later ging de lift open. Er stapten een paar mensen uit en daarna gingen wij erin. Als we op verdieping 6 zijn gaat de lift open en stapen we eruit. We gaan naar ons hotelkamer en wandelen rustig naar binnen. Ik legde mijn tas op de grond en ging naar de badkamer. Ik deed mijn bikinie uit en deed dan weer gewoon ondergoed aan met daar weer mijn kleren bovenop. En daarna ging Bill dus weer. Ik zat aan tafel de Joepie te lezen. Na een tijdje voel ik dat Bill naast me komt zitten. Ik kijk niet want wat ik aan het lezn was, is nogal intressant. Hij legd zijn hand op mijn been, hij wilt dat ik kijk. Dus nu kijk ik expres niet. Plots voel ik iets in mijn nek. Ja, Bill wilt aandacht. Hij zoend me vollop in de nek. 'Bill!' zeg ik dan. Bill lachte en ik zette het tijdschrift weg.
Reageer (2)
Bill de aandachtzoeker (x
1 decennium geledenOh,Ge moet echt snel verder,en deze
serie is pas verslvend Jom<3
VerderVERDER,Liefie.
Hvjé' x
LoveIt!
Jaajaa en wat gebeurt er dan ..
1 decennium geledenXX Supeerr
'<3