[paar uur later]
Bill zijn hand ligt op mijn been terwijl ik naar buiten aan het kijken ben. Ik zie ons stil landen en kijk blij naar Bill. We staan op, nemen onze koffers en gaan naar buiten. Ik lach weer eens naar Bill en zoeken dan naar ons hotel waar we voor 2 maanden blijven. Na een tijdje door straten rond te lopen, hebben we eindelijk het hotel gevonden. We wandelen naar binnen en gaan naar de ballie voor de sleutel. We krijgen die natuurlijk ook en gaan naar de lift. Ons hotelkamer is op verdiep 6. Na een tijdje wandelen we uit de lift. We zoeken naar onze kamer en na een tijd hem we hem ook gevonden. Hotelkamer nummer 951. We wandelen naar binnen en ik zet mijn koffers ergens op de grond neer. Daarna plof ik me op het bed. 'Oe, een waterbed!' zeg ik blij. Bill lacht en komt naast me liggen.
Ik draai me naar hem toe en hij draait zich ook naar mij toe. 'Dit word de beste vakantie ooit!' zegt Bill. Ik glimlach, onze hoofden kwamen dichterbij en Bill gaf me de mooiste tongzoen ooit. Daarna nemen we onze koffers en leggen die op ons bed. Ik begin met mijn kleren en steek ze allemaal in mijn kast. Als dat gebeurd is zet ik mijn toiletgerief en make-up in de badkamer. Daarna neem ik mijn schoenen er nog uit en zet ze ergens op de grond. Mijn handdoeken en overgebleven spullen leg ik nog in een ander kast.

'Ook klaar?' vraag ik aan Bill als ik alles heb uitgepakt. Hij knikt. 'Nu hebben we tijd voor ons zelf' zegt Bill grijnzend als hij op me af komt. Hij duwt me tegen de deur en geeft me weer 1 van zijn heerlijke tongzoenen. 'Bill!' zeg ik daarna dan. 'Wat?' vraagt hij onschuldig. Ik lach even, geef hem nog een klein kusje en ga dan onder zijn armen door. 'En waar ga jij naartoe?' vraag Bill. Hij komt op me aflopen en ik loop snel naar de badkamer. Ik doe de deur toe, maar heb niet genoeg tijd om hem op slot te doen. Ik duw dan zo hard ik kan, maar uit eindelijk wint Bill toch de strijd. Hij komt binnen en zet zijn handen om mijn heupen. 'Ik heb je' zegt hij dan. Ik lach en geef hem nog een zoen. 'Gaan we naar het strand?' vraag ik.

Reageer (2)

  • TOMshit

    :D FANTASTISCH !!
    ze zijn echt suppeer !!


    '<3

    1 decennium geleden
  • Stfnisoundss

    Oh,Super [':

    Gy Gaat altijd zo rap verder enal
    I Love It ♥
    + Je serie Is Gewéldig
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen