Heeee, nog niemand heeft mijn verhaal gelezen, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt. (:
xxxxx.

Toen ik wakker werd was het half 12.  Wow heb ik zolang gesplapen. 
Ik kijk op me iPhone en zie dat ik 2 sms'jes heb ik open de eerste van Puck.
 
Heee liefie, 
Heeft Justin je al gebeld.? 
Wel laten weten als hij gebeld heeft he.?
Btw hij heeft toch ook lekkere vrienden, Ryan & Chaz toch ?
Ik spreek je nog wel! 
Kus.Loveyouu 

Ze heeft even geen zin om te antwoorden en klikt het volgende sms'je aan.
Omg van Justin, ze opent het smsje en leest: 

Hee Jolijn, 
Wil je vandaag afspreken om 1 uur? :$  
Zal ik je ophalen? 
Ik moet je namelijk wat vertellen... 
xxx. Justin. 

Ik beantwoord 'm snel: 

Haaai, 
Ja is goed kom mij maar ophalen. 
Ik heb er zin in.(: 
Je maakt me nieuwschierig. :$
Zie je zo! 
xxx.Jolijn. 

Ik krijg binnen 1 minuut een nieuw smsje van Justin. 
Wieeejow hij kan snel typen. 

Jolijn.(l) 
ik heb er ook zin in.
xxxxx.Justin 

Aaaaah een hartje achter me naam.!
Ik kleed me snel om in een paars jurkje en zwarte stiletto's, mijn favoriete schoenen.
Ik kam myn lange bruine haar en laat het los hangen. Puck is jaloers op mijn haar. 
Ik doe nog even mascara op en loop naar beneden. 
Ze ziet dat haar moeder een ei aan het bakken is en haar vader weer achter de computer zit. 
"Lekker geslapen,schat?" vraagt haar moeder terwijl ze mijn ei op me bord legt. 
"Ja hoor!" zeg ik vrolijk. 
"Wat ben je vrolijk, je bent 's ochtends bijna nooit vrolijk, oke het is vakantie, ben je soms verliefd Jolijn?" Kitty kijkt me met haar felblauwe ogen aan. Nu ik erover nadenk... Inderdaad ik ben verliefd op Justin. Maar ik zeg het maar niet dan krijg ik weer gedonder. Ik zeg onschuldig: "Nee hoor ik heb gewoon goed geslapen" zeg ik met een glimlach. "o oke" zegt mijn moeder. Als ze haar ei op heeft loopt ze nog even naar boven en stopt haar iphone in haar zak. Ze kijkt op haar wekker en ziet dat het 10 voor 1 is. Ze checkt nog even haar make-up en haar. Tot ze beseft dat ze Puck nog niet heeft gesmst. Ze tikt zo snel als het kan dit berichtje: 

Puckiee.<3 
Ik heb over 5 minuten met Justin afgesproken.
Wish me luck girl. ;) 
Loveyaaa. 

Dan hoort ze de bel. Haar hart bonst zowat in haar keel. Ze loopt naar beneden en ze ziet dat haar moeder de deur al heeft open gedaan. Ze kijkt me verbaast aan en zegt in het Nederlands: " Heb je met hem afgesproken?" Zegt Kitty met een glimlach. Ze voelt dat haar wangen rood worden. "J-j-ja" ze stotterd. 
Haar moeder lacht. "haha nou ik bel je wel als je thuis moet zijn goed?" zegt ze nog steeds in het Nederlands. Ik knik. 
Justin zit ons raar aantegapen want die snapt er helemaal niks van. 
"Nou doeeei!" zegt ze tegen haar moeder. 
"Wees voorzichtig" zegt Kitty. 
"Jajaja ik ben geen kleinkind meer mam, ik ben 16!" zegt ze een beetje boos. 
Als ik een auto instap merk ik dat Justin zit te lachen. 
"Wat?" vraag ik met een glimlach. 
"Niks laat maar" zegt hij. 
" Neee je maakt me nieuwschierig!" zeg ik met een lach.
Hij lacht ook en dan krijgen we weer de slappe lach.
"Ik zeg het dalijk wel" zegt hij. 
"waar gaan we eingelijk naar toe?" vraag ik. 
"dat zie je zo wel" zegt hij 
We staan nog steeds voor mijn huis en ik zie dat mijn moeder uit het raam kijkt. 
"Justin, wanneer ga je rijden?" 
"o oja" ik moet lachen. "Hou op met lachen, ik moet de hele tijd door jou lachen" zegt hij met een glimlach terwijl hij het gaspendaal in drukt. 
Als Justin de auto stopt kijk ik naar buiten. 
"Waauw wat mooi" zeg ik. 
Ik loop snel naar buiten.
Het is een oase van rust, er zijn overal bloemen. Wat mij opvalt dat het vooral rode bloemen zijn. Rood is de kleur van liefde.. Ach hou op zo'n Canadese knappe jongen valt niet op een lelijk Hollands meisje... Justin zet zyn Range-Rover op slot en gaat naast me lopen. Ik voel dat zyn hand soms de mijne aanraakt. 
Ik & Justin gaan op een bankje zitten. "Wat wou je nou vertellen?" Vraag ik nieuwsgierig. "Nou Jolijn..." Hij twijfelt of hij het nou wel of niet wil zeggen. Maar hij zegt het toch: "wat ik wou zeggen is..."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen