Deel 24
Make it or hate it.

[De volgende ochtend]
Ik word wakker door mijn kutwekker die luid tekeer gaat. Ik draai me om en Bill ligt er al niet meer. Er ligt een briefje op zijn kussen. 'Sorry zoet, maar ik ben even naar mijn huis om mijn koffers in te pakken, daarna kom ik meteen terug naar jou toe! x' Ik glimlach eens en sta dan maar op. Ik ga naar de badkamer, douch me snel en droog me dan af. Ik doe mijn nieuw gekochte kleren aan en droog mijn haar met de droger. Daarna doe ik mijn make-up nog op en ga terug naar mijn kamer.
Ik neem en grote, roze koffer en begin er allemaal kleren in te proppen. Ook nog wat handdoeken, toiletgerief enz^^ Daarna probeer ik mijn koffer toe te doen maar dat lukt niet echt. Ik ga spring er op en blijf er dan op zitten. Zo probeer ik hem dan toe te doen, maar dat lukt nog steeds niet. Er zit veel te veel in. Ik haal dan nog maar een koffer en steek er dingen in die teveel waren en ook nog een paar extra dingen. Daarna neem ik mijn handtas en steek daar zakdoeken, mijn gsm, mijn portomonee enz in.

Dan ga ik naar beneden, smeer snel een boterham met wat speculaaspasta en eet die snel op. Dan gaat de bel. Ik loop snel naar de deur en open hem. Daar staat Bill met 2 koffers. Ik glimlach en laat hem binnen. Hij zet zijn koffers ergens neer en dan zeg ik snel tegen Bill dat ik mijn koffers naar beneden ga sleuren. Ik loop naar boven en neem mijn 2 koffers en mijn handtas ik sleur ze naar beneden terwijl dat erg moeilijk lukt. Bill staat mij daar maar uit te lachen, in plaats van mij te helpen. daarna komt hij toch nog naar me toe, eerst geeft hij me een zoen en helpt me dan met mijn koffers. Als ze eindelijk beneden staan, moeten we al vertrekken naar het vliegveld.

Het vliegveld is niet ver van hier dus we gaan te voet. We wandelen niet hand in hand want we hebben aan elk hand in koffer. Na eent ijd zijn we er en stappen we o het vliegtuig. We zetten onze koffers boven ons en gaan zitten. Ik steek mijn I-pod en ga met mijn hoofd op Bill zijn schouder. Zo vroeg opstaan is niet leuk, dus ik was nog heel moe. Na een tijdje voel ik ons opstijgen, maar snel daarna lig ik in slaap.

Reageer (2)

  • TOMshit

    HAWAII ikke weteen willen wat er gebeurt !!

    ze zijn suupr

    1 decennium geleden
  • Stfnisoundss

    I Love It^^
    Tis Gewooon Meer dan Geweldig.

    Snéél Verdr
    Liefie,Ily♥

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen